Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso lukee keskustelupalstoja

Vierailija
09.01.2026 |

Ollaan oltu pitkään yhdessä ja perheenä. Olen ajatellut tuntevani puolisoni ja arvostanut fiksuna ihmisenä. En ymmärrä miksi puoliso nykyään lukee keskustelupalstoja. Minä koen, että meidän elämässä on paljon sisältöä, josta nauttia tai sitten on ihan asioita hoidettavaksi, mutta näyttää, että toinen rypee tylsyydessä. Todella vaikea asennoitua

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain palstalla esim. tällä on ihan asiaakin mm. lasten hoidosta

Vierailija
2/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, niinpä näyt sinä itsekin lukevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttääpä ap itsekin lukevan kekustelupalstoja, kun jopa itse kirjoittaa tällekin palstalle. Että pata kattilaa soimaa...

Vierailija
4/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen mun miehelle näitä juttuja täältä usein. Oikein viihdyttävää. Ja opettavaista. 

Vierailija
5/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, että sinulle keskustelupalstat oon sallittuja, mutta puolisolle ei? En nyt ihan ymmärrä teidän ongelmaa. Tai ymmärrän sen verran, että miehelle terveisiä, että juoksee ja lujaa.

Vierailija
6/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että keskustelupalstalle voi päätyä jos etsii ratkaisua johonkin ongelmaan, josta kirjoitettu aiemmin. Mutta jos palstalle päätyy muuten vain ilman selkeää syytä, en kyllä ymmärrä. Kun katsoo kuinka suuri osa kirjoittelusta on täyttä kuraa, ei voi ymmärtää, että normaali ihminen tänne aikaansa haaskaisi

Vierailija
7/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, että sinulle keskustelupalstat oon sallittuja, mutta puolisolle ei? En nyt ihan ymmärrä teidän ongelmaa. Tai ymmärrän sen verran, että miehelle terveisiä, että juoksee ja lujaa.

Kuka määritti sukupuolta suuntaan tai toiseen? Ei kukaan.

Vierailija
8/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstat ovat siitä erilaisia, että niissä ihmiset luovat sisällön ilman rahallisen voiton tavoittelua.

Vierailija
9/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalstat ovat siitä erilaisia, että niissä ihmiset luovat sisällön ilman rahallisen voiton tavoittelua.

Niin ei siinä somen tuijottamisessa ole paljon parempi tilanne myöskään

Vierailija
10/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirjastossa lukemassa naistenlehtiä ja usein ne ovat jollain miehellä.  Miksi jokin Me naiset lehti kiinnostaa miehiä? voiko joku mies vastata.

Vierailija
11/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kirjastossa lukemassa naistenlehtiä ja usein ne ovat jollain miehellä.  Miksi jokin Me naiset lehti kiinnostaa miehiä? voiko joku mies vastata.

Kuvauksen ja grafiikan amattilaiset tekevät niitä kuvia.l 

profiilivalo...hiusvalo...miten on saatu piilotettua nenän varjo...miten snooti on käytetty...ympyräledi valotusta käytetty.....miten peittää valo ja luoda varjo oikeaan kohtaan...miten tehdään tausta...miten himmenetään tausta ilman kameran linsSSSin bokehia yms

Ja täällä on karvanen väärinkirjoitava suåmalainen miäs.

Tuliko adjektiivit ja atribuutit konditionaaleinen riitävän selväksi?

Oleppa hyvä...

Vierailija
12/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hämentävää kuin se onkin niin valotuksen voi lukea kuvasta..... Kuvaajalle se avautuu kuin kirja. 

se karvanem miäs jatkoa

Vierailija
13/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi jokin Me naiset lehti kiinnostaa miehiä? voiko joku mies vastata."

Lehti olisi huono ja huonosti kirjoitettu jos se ei voisi kiinnostaa kuin vain ihan tiukasti juuri jotain kohderyhmää.

Parhaat lehtijutut ovat muutenkin niitä joista ajattelee otsikosta että onpa tylsän kuulloinen juttu ja josta ajattelee lopussa että enpä tiennytkään miten kiinnostavaa tuo asia voi olla.

Vierailija
14/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap:lla mitään puolisoa tai perhettä ole. Spermainen animetyyny ei ole puoliso.

Vierailija
15/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

profiilivalo...hiusvalo...miten on saatu piilotettua nenän varjo...miten snooti on käytetty...ympyräledi valotusta käytetty.....miten peittää valo ja luoda varjo oikeaan kohtaan...miten tehdään tausta...miten himmenetään tausta ilman kameran linsSSSin bokehia yms

Oleppa hyvä...

Ja näitä ei ole kuin naistenlehdissä?

Vierailija
16/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toinen juttu on se, että ne naisten lehdet eivät ole pahasti politisoituneet ja asia kirjoitetaan usein rivien välistä......

t: se karvanen miäs (kyllä - pakko mainita heterous - iso osa kuvaajista JA grs55fiikan osaajista on ....

Minä taidan olla ensimmäisten joukossa Suomessa jonka työkaverin SV kortin numero muuttui. 

Vierailija
17/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleppa hyvä...

Ja näitä ei ole kuin naistenlehdissä?

Helpoiten hankitavissa. Ja halvempia. Siis koko skaala lehdistä ja kirjallisuudesta on käytössä. Mene parturiin - ojenna kätesi lehtinivaskaan -pääosa naisten lehtiä. Ja ne naisten muotikuvat ovat paljon sivistyneempiä....ja meidän muokaamia. Nyt alkaa olemaanvaikeaa huomata mikä on aito ja mikä muokattu - nyt pitää tietää jo ihmisen anatomia tietääkseen onko feikki - naisten kohdalla ne pienen pienet rauhaset nännipihassa. Oliko niillä rauhasilla joku feromonimerkitys? Olen jo unohtanut mitä varten ne ovat. No siellä on kyllä montaakin tyypiä. 

Vierailija
18/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla on paljon informaatiota ja kaikki maailman tieto on pakattu pieneen pakettiin. Aikuisopiskelua parhaimmillaan.

T. av-mammojen tietopankki

Vierailija
19/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitin gaamerat ovat jo sillä tasolla, että kärpäsen jalan karvat erotuvat yksitellen muotoineen. Minä sain kiellon esitellä kuvia yhden mökin pihapiiristä. Siellä on aika garmeen näkösiä ötököitä. 

Perhosissa on se mielenkiintoista, että kun kuvaat perhosta niin siellä kuvassa liki aina perhonen katsoo takaisin. Siis oikeasti katsoo, Tulee ajateleeksi aina, että millainen se perhosen persoona on, Kuulostaa nauretavalta, mutta kun ne silmät katsovat sinua.

Vierailija
20/22 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän keskustelupalstoja vihapuheen kannatusalustoina. Ei ole tervettä touhua