Mikä suomalaisia Wolt-kuskeja oikein vaivaa?
Kommentit (69)
Suomi vuonna 2026: katukuvassa enemmän intialaisia wolt-kuskeja kuin suomalaisia. Suomalaiset ovat kai sitten kotonaan läskeinä wolttaamassa.
Omalla alueella jossa on paljon ruokapaikkoja useimmat yritykset ovat alkaneet järjestää itse kotiinkuljetusta. Alue on kuitenkin pieni ja tiheään asuttu.
Vierailija kirjoitti:
Omalla alueella jossa on paljon ruokapaikkoja useimmat yritykset ovat alkaneet järjestää itse kotiinkuljetusta. Alue on kuitenkin pieni ja tiheään asuttu.
Ravintolat vois perustaa osuuskunnan joka välittäisi tilaukset kuskeille. Ravintolan ei tarttis suostua wolt ehtoihin. Kuskeille maksettaisiin paremmin ja kuski tilin jälleenvuokraus ei olisi sallittua. Lähetit saisivat länmitellä raflan tiloissa ja kätsysti voisi samalla viedä raflan tilauksia
Wo lt-kuskit välittävät myös huu meita.
Taas yksi lieveilmiö ruokalähettien tiimoilta. Liikenteessä nämä ovat varomattomia ja vaarallisia, kun eivät osaa tai välitä säännöistä ja aina on kiire. Parkkeraarataan miten sattuu jalkakäytäville. Nyt sitten vielä ahdistelu. Lopettakaa ruuan tilaaminen tai vaatikaa kotimaisia kuskeja (jotka eivät noilla onnettomilla palkkioilla ja ehdoilla lähde liikkeelle tietenkään).
Koska tapahtuu seuraava r-a-i-s-k-a-u-s- näiden toimesta. Käyvät koululla katsomassa vähän paikkoja etukäteen, katsovat myös naiset etukäteen ja seuraava uhri on valmis heille.
Nauttikaa Helsinki ja VIHERVASEMMISTO, NAUTTIKAA. Ja naiset nauttikaa, itsehän tätä äänestitte.
Nainen 55 vuotta Perussuomalainen
Todella valitettava tilanne. Kyseessä on selvästikin nuorten, kantaväestöä edustavien naisten kyvyttömyys kohdata toiseutta jokapäiväisessä elämässään. Tälläinen väite, että kulttuurillis-etnillisiä erikoisryhmiä edustavat ruokalähetti henkilöt pelkällä läsnäolollaan häiritsisivät ko. naisia. Enpä olisi uskonut lukevani tällaista nykypäivänä, millaista suvaitsemattomuutta! ja että erikseen oli mainittu "raskauttavana" asianhaarana "etnomusiikin" kuuntelu... olen niin pöyristynyt että on vaikea tätä sanoin ja kirjaimin kuvata.
Tällainen syrjivä käytös ei kuulu nykyaikaiseen yhteiskuntaan vuonna 2026.
terv: Edistyksellinen humanisti
Paskoivatko myös käytäville niin kuin nämä intialaiset kotimaassaan tekevät?