Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä suomalaisia Wolt-kuskeja oikein vaivaa?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. HELLsinki.

2. Eivät ole Suomalaisia.

Vierailija
22/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija ohjaamaan(vaikka kädestä kiinni pitäen) asiattomat oleksijat ulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin, jos olisi esim persu-Wolt, missä voisi ruksata suomlaisen kuskin eikä annosten mukana tulisi niin paljon jätettä, vaikka maksaisikin enemmän. Tietääkö kukaan sellaista palvelua?

Vierailija
24/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin myös ulkolaisia Wolt kuskit.

Vierailija
25/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopettakaa wolttaaminen, miksi syötätte ongelmaa.

Vierailija
26/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tämä suorastaan v*tuttaa. Eikö missään oikeesti saa olla enää rauhassa??

Vierailija
27/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee kyllä eniten kokoomuksen ja EK:n piikkiin. Ja toiseksi eniten vihervasemmiston.

Täytyy kyllä persuna sanoa, että persutkaan eivät tästä selviä täysin puhtain paperein, kun sielläkin on ymmärrystä työperäiselle m muutolle.

Nyt oikeasti USA:n metodit käyttöön, eli maahan tulokielto Lähi-idästä ja Afrikasta. Ja alkaa näyttää siltä, että intialaisia ja vietnamilaisiakaan ei tänne enää pitäisi ottaa. Eli ainoastaan länsimaisia, japanilaisia, korealaisia ja ehkä juuri ja juuri Baltiasta. 

Vierailija
28/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena tämä suorastaan v*tuttaa. Eikö missään oikeesti saa olla enää rauhassa??

Miksi naiset sitten äänestätte vihervassareita? Jos olet äänestänyt PS, symppaan sinua täysillä.

Vierailija
29/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs niillä siellä, kun lämmintä ja kauniita naisia ympärillä. Eikä ketään kiinnosta niin paljoa, että heidät ajettaisiin(kirjaimellisesti) pihallekkaan. Olkaa naiset varovaisia, kun lähdette kotiin.

Vierailija
30/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on suurin osa Suomeen sopeutumattomia ja sitä kautta Suomeen kuulumattomia tulijoita. Nykyinen maahan-muutto politiikka on sisäiten vihollisten eli Suomen tuhoaja vihervassureiden aikaan samaan.

Vierailija
31/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki Kuusen ahneus

Vierailija
32/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi paikalle.

Vierailija
33/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on suomalaisia woltti-kuskeja???

Ei ole vilä näkynyt.

Nämä kaikki täällä pyörivät ovat näitä maamme toivoja ja moniosaajia, näitä mitä kuulemma tarvitsemme että nousemme lamasta, juuri nämä kovat veronmaksajat.

Oikeasti, mitä muutakaan noilta voi odottaa? Hyvä ettei nyt väkisin maannut ketään, tällä kertaa.

Vierailija
34/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen järkevä suomalainen ei käytä wolttia.

Kukaan suomalainen.

Vierailija
35/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä saataisiin helposti pihalle, mutta eihän se nyt käy päinsä. Miksi opiskelijoiden turvallisuus uhrataan r*sismin pelon vallassa?? Koulun on taattava oppilaidensa turvallisuus.

Vierailija
36/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole aina noita Lähi-idän tai Intian miehiä? Onko jossain oikeasti suomalaisia?

Vierailija
37/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole aina noita Lähi-idän tai Intian miehiä? Onko jossain oikeasti suomalaisia?

Olen asunut 10 vuotta Helsingissä ja 2 Espoossa. Olen nähnyt tänä aikana tasan yhden(1) suomalaisen wolt kuskin. Ettäh...

Vierailija
38/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on loisongelmasta.

Tila pitää myrkyttää.

Täiden lämpökäsittely ei auta, niitä tulee lisää !

Vierailija
39/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on fiksua. Pojat tietävät, että kukaan ei voi ajaa heitä sieltä pois, koska se on tilana sellainen, että lainsäädäntöä pitää tarkastella monesta eri suunnasta. Kauppakeskuksissa on vartijat, asuinkerrostaloista voidaan poliisin toimesta poistaa, mutta tuollainen hybriditila on mainio oleskelun kannalta. Miksipä ei musiikit soimaan ja nauttimaan olemisesta.

Vierailija
40/65 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse suomalainen tutkija, joka on ollut tekemässä hyvää tiedettä (amerikkalaiset ilman muuta sanoisivat että huipputason) USA:n länsirannikolla. Nyt olen työttömänä.

Kertokaa minulle, miksi näitä ulkomaalaisia huippuosaajia tarvitaan, jos minulle, kotimaisille uskallan sanoa huippuosaajalle, ei niitä ole. Nämä wolt-ihmisetkö ovat niitä huippuosaajia sitten? Ovathan he yrittäjiä, joo, kuten Wolt sanoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi