Onko Putinilla ja Trumpilla mitään eroa?
Trump on hullu, jonka mielestä kansainväliset lait eivät ole hänelle este. Omien sanojensa mukaan vain hänen oma moraalinsa ohjaa häntä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kommunistit ja näitä tukevat USA:n demokraatit ovat ne jotka mustamaalaavat Trumpia päivittäin.
Trump on kommunisti. Oikein KGBn värväämä.
No ei juurikaan ole eroja. Molemmat vallanhimoisia vanhoja papparaisia, Trump sen lisäksi vielä seniili. Putin ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Putin ei ole hullu.
Jep. Putinin kanssa on siinä mielessä helpompaa, että hän ei vaihda mielipidettään 10 miinutin välein. Trumpin toiminta ei ole mitenkään ennakoitavissa, hän on kuin narkomaani joka voi muuttua väkivaltaiseksi hetkellä millä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Putin ei ole hullu.
Jos ei hullu, niin helvetin tyhmä ainakin.
Toinen on pidempi, lihavampi, kielitaidottomampi ja helpommin ympäripuhuttavissa. Tosin viimeinen nollautuu sillä että se mielipide muuttuu taas täysin seuraavan juttukaverin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kommunistit ja näitä tukevat USA:n demokraatit ovat ne jotka mustamaalaavat Trumpia päivittäin.
Itse asiassa kommunistien yhteydet USA:n demokraatteihin on äärioikeistolainen voimaantumissatu jota tietyt kristillisfasistiset tahot levittävät hyödyllisten idioottien avulla.