Kun heräät, pukeudutko heti vai hillutko yöpaidassa?
Miten on? Laitatko heti vaatteet päälle vai hillutko yövaatteissa ja mahdollisessa kylpytakissa? Itse kietoudun aina kylpytakkiin ja ryystän kahvia.
Kommentit (26)
Nukun nakuna. Ja hillun nakuna kunnes pitää johonkin lähteä.
Heti vaan vaatteet päälle ja koiran kanssa ulos. Ei ole vaihtoehtoja.
Yökköreis ja kylpytakis joku puol tuntia
Yleensä puen heti mut joskus meen heti suihkuun
Hillun yöpaidassa niin pitkään kuin mahdollista, lisäksi laitan yöpaidan heti päälle kun tulen kotiin.
Srkisin puen heti koska työt ja vapailla hillun.
Suihku, hampaiden pesu ym., vaatteet päälle, sängyn petaaminen ja sitten aamuteetä keittämään.
Vierailija kirjoitti:
Hillun yöpaidassa niin pitkään kuin mahdollista, lisäksi laitan yöpaidan heti päälle kun tulen kotiin.
Sama täällä.
Pitkät aamut yökkärissä kun ei ole mihinkään kiire. Juon yleensä tunnin aamukahvia ja luen nettilehdet.
Käyn suihkussa, hillun hetken aamutakissa ja aamupalan jälkeen puen työvaatteet.
En ole koskaan kotona "bakteerisissa" työvaatteissa
T. Lasten. Parissa työ
Ei mulla ole eriksee yövaatteita. Koskaan ollukkaan. Nukun samoissa missä oon päivätkin eli pikkarit teepaita ja verkkarit tai verkkashortsit. Ei tartte turhaa vaihtaa.
Yöpaidassa olen vapaapäivinä yleensä ainakin puoleen päivään. Vaihdan kuitenkin päivävaatteet vaikka olisin vaan kotona, koska muuten ei saa illalla sitä ihanaa tunnetta kun saa taas vaihtaa rennon yöpaidan päälle :D
Työaamuina juon kahvia ja syön aamupalaa yöpaita päällä, vasta viime hetkellä ennen lähtöä vaihdan vaatteet.
Laitan iltasuihkun jälkeen puhtaan teepparin ja lyhyet tai pitkät legginssit. Ne päällä menen nukkumaan ja seuraavan päivän kotiasu on tuo sama. Sitten taas illalla puhdasta päälle.
Kylpytakissa hillun aika pitkään ennen kuin pukeudun.
Saattaa mennä kolmekin työpäivää putkeen yopuku päällä. Jos on palaveri, niin pakko laittaa jotain muuta, kun nassepomo saattaa määrätä kamerat päälle. En vaan tajua mikä fetissi joillakin esimiehillä on piinata työntekijöitä, ihan kun ei tietäis miltä ne näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tykkään olla yöpaidassa viikonloppuisin aamusta, no sinne nukkumaan menoon saakka, teen siivouksen, ruoan, pyykit kaikki yöpaidassa jos ei ole menoa, mies ei oikein tykkää, hän komentelee laittamaan vaatteet päälle näin: AIKUINEN IHMINEN JA ROIKKUU YÖPUVUSSA KOKO PÄIVÄN, en ole välittänyt, jatkan roikkumista, se on vaan niin vapauttavaa kun ei tarvitse miettiä vaatteita kun yökkärissä voi tehdä jopa töitä, ihme kun mies ei sitä näe, hyvin hoituu, joskus kesällä menen ulos yöpaita päällä viemään roskia, olen varmaan jo niin tottunut, etten saisi tehtyä mitään täysvaatetus päällä.
Sama täällä.
10min heräämisestä olen jo ulkona täysissä pukeissa.
Ensin herään alasti.
Sitten käyn kakkalla.
Sitten vedän vessanpytyn.
Sitten puen stringit jalkoihini.
Menen juomaan aamukahvit.
Menen töihin->
Mulla on aina yöpaita päällä kotona on mun kotiasu.