Miksi vanhat mummot 70/80 vuotiaat ostavat terveyssiteitä ja pikkuhousunsuojia? Mihin käyttöön?
Olen tätä ihmetellyt kun välillä nähnyt kaupassa että ostetaan pikkuhousunsuojia tai siteitä ja ostajalla ikää on jo noin 80 vuotta. Eihän siinä iässä enää mitään sieltä vuoda, niin turhia moiset vai käytetäänkö niitä sitten johonkin muuhun tarkoitukseen, mihin?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ostavatkin varuiksi jos tulee vaikka lapsi tai lapsenlapsi kylään ja sattuu tarvitsemaan?
Ja voihan se vaikka olla, että ostaa tyttärelleen, jos on pyytänyt tuomaan. Mitä tällaisia ihmettelemään,70-80-vuotiaan tytärkin saattaa jo olla Tenan tarpeessa eikä terveyssiteen.
Saattaa kyllä mutta ei aina. Ei kaikki tarvi tenoja.
Nykyään yhä useammin virtsankarkailusta kärsii mies, jolla on ylipainoa ja joka ei ikinä ole treenannut lantionpohjalihaksiaan. Miehellä on samat lihakset kuin naisella ja samat ongelmat, jos päästää ne löllähtämään. Rakko ei tyhjene kokonaan kustessa eikä suoli paskoessa ja sitten kun istahdat varomattomasti, uppista,
Säälittävää Keijo-Sinikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä mummo ostaa välillä kondomejakin, ne kun estävät sp-tauteja.
Mummoille lasketaan siemenet sisään. Sperma tekee hyvää teidän limakalvoille.
M47
Kyllä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Heh, tämä mummo ostaa välillä kondomejakin, ne kun estävät sp-tauteja.
Sama. Olen 70+ v ja paikat kostuu luonnollisesti, kun 56v kultani hiukan hellittelee. Ei olla kuivia korppuja, vaikka naamassa onkin ryppyjä.
Toisaalta noita tuotteita myydään kaupassa ilman ostorajoitusta ihan vaan rahalla, eikä käyttötarkoitusta tarvitse kassalla selvittää. Ongelma on vain uteliaan kyylän päässä, otan osaa ap.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes tätä ikäryhmää, ja sen jälkeen kun kuukautiset loppuivat, enkä enää tarvinnut terveyssiteitä, niin en ole sen jälkeen käyttänyt mitään.
Ilmeisesti myös kumppanisi vetää kuivat vai mihin spegut menee?
Ostan niitä 70 vuotiaalle tyttärelleni joka ei itse kehtaa ostaa niitä tutusta lähikaupasta. T äiti
Vierailija kirjoitti:
Moni viiskymppinen näyttää paljon ikäistään vanhemmalta ja ostaa niitä itelleen tai vaikkapa tyttärelleen.Ja mitäpä se sua liikuttaa?
Ai näyttää 70 - 80v.???
Tässäpä drag-artisteille uusi vitsin aihe.
Vierailija kirjoitti:
AP:lle. Sinun pitää kysyä kyseisiltä henkilöiltä, jos asia sinua vaivaa ja mietityttää. Tuskin tällä palstalla kukaan osaa vastata. Jos vaikka ostavat lapsenlapselleen tai naapurin tyttärelle?
Naapurin tyttärelle? Wtf?
Vierailija kirjoitti:
Kuukautissuojiksi tietenkin.
Tällä palstalla on saatu huomata, että naisilla alkavat vaihdevuodet lähempänä sadan vuoden ikää jos silloinkaan. Ovat kauniita ja ikinuoria, joihin eivät ikä, eivätkä vuodet vaikuta.
Toiseksi ihmettelen näitä sekä naisten että miesten toistuvia puheita kumppanin vaihtamisesta nuorempaan. (Pahus, vaikka itse ei vanhene niin kumppanit ja muut ihmiset vanhenevat.) Ikään kuin jossakin olisi nuorten ihmisten varasto, josta käydään poimimassa itselle parempi ja nämä nuoret vieläpä sankoin joukoin haluavat itselleen huomattavasti vanhemman kumppanin (itse nuorenakin halusin vain ikätovereiden seuraa).
Ps. inceliksi haukkuminenkin on jo väsynyttä läppää. Olen keski-ikäinen nainen joka hyväksyy oman ja puolisonsa iän tarvitsematta valehdella itselleen.
Ei sinun tarvitse kertoa, että olet keski-ikäinen nainen. Se tuli selväksi jo viestisi alusta.
Muutettuani takaisin Suomeen aloin silloin tällöin seurata näitä palstoja nähdäkseni, mistä aiheista ruohonjuuritason ihmiset täällä keskustelevat. Esim. tämä ketju, ei tiedä itkeäkö vai nauraa!!
Minä 60v ostin kun tuli outoa tiputteluvuotoa, onneksi todettiin myoomaksi, sitten ostin oikein kunnon siteitä kun sanoivat että voi vuotaa runsaastikin kun poistettiin, ei vuotanut. Nyt 3v myöhemmin kauheaa flunssa yskittää niin, että tuntuu keuhkojen poistuvan yläkautta ja alemmat elimet alakautta, siteet ovat olleet tarpeen kun lihakset niin kipeinä ettei jaksa enää niillä pidätellä.
Pupalle ostaa, koska pupalta hieman tiuruu molemmista päista eli kusta ja paskua. Oujee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisivat Tenaa, ovat parempia. No, sinä olet nuori etkä tietty ole kuullut koskaan virtsan karkailusta. Kaikki paikat löystyy kun vanhenee. Siksi on Tena. Pikkuhousunsuojille on monenlaista käyttöä, ei tartte käyttää housuissa, esim. roskikseen tai jalkapohjiin erinomaisia.
Millä tavoin roskikseen? En ihan hahmota myökään, millaiseen vaivaan jalkapohjiin käyttäisin.
Tässä ei voi noita selittää ja kuvia ei voi laittaa. Katsokaan hyvät ihmiset pinterestistä, siellä on jäätävä määrä aivan erinomaisia niksejä ja kikkoja, joita olen ottanut käyttöön ja toimivat!
Oikeasti inkotenssisuojia tarvitsevat naiset kieltävät ongelman ja käyttävät yhä kevyempiä suojia.
Kerran kaupassa sattui mummeli terveysside osastolle että hän tutulleen ostaisi vaippahousuja, no yhdessä sitten löysimme sopivat. Arvasin että itselleen on ostamassa eikä halunnut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisivat Tenaa, ovat parempia. No, sinä olet nuori etkä tietty ole kuullut koskaan virtsan karkailusta. Kaikki paikat löystyy kun vanhenee. Siksi on Tena. Pikkuhousunsuojille on monenlaista käyttöä, ei tartte käyttää housuissa, esim. roskikseen tai jalkapohjiin erinomaisia.
Ei ne toimi siinä tarkoituksessa. Että sama sitten olla ilman. Tenat on virtsankarkailuun
Ei kaikki virtsankarkailu ole niin runsasta, että tarvitsee Tenat.
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousunsuoja pistetään silloin kun ei haluta että mällit valuu housuihin.
Ei ne mällit valu jatkuvasti, eikä niin paljon että tarvitsisi pikkuhousunsuojia.
Itse ostan t*ssihikeen pikkuhousunsuojia. Kesähelteellä mitä parhaimmat. Ja avokkaissa toimivat hyvin hikilappuina. Miksi joku jaksaa pohtia muiden ostotottumuksia. 🤔
Olen monta kertaa nähnyt miesten ostavan terveyssiteitä. Miksi toisten ostokset ihmetyttävät?
Osta XXXL tena, voi riittää sinulle. 😉