Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diane nova pillerit, kehut vai haukut?

Vierailija
25.04.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaa ihon, ei haittavaikutuksia.



Vierailija
2/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akne lähti, liikakarvoitus lähti, helvetilliset kuukautiskivut lähti.



Seksihalut edelleen hyvät, mielialoihin ei vaikutusta, painoon ei vaikutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sopinut ollenkaan. Lihoin ja ehkäisy oli taattu, mies ei varmasti olisi uskaltanut tulla lähellekkään.. tulin todella aggressiiviseksi ja kiukuttelin kaikesta. Iho parantui, mutta valitsin ennemmin näpyt kuin diane novan. Nyt on tosin iho taas ihan kauheassa kunnossa (selkä täynnä =( enkä tiedä miten ne saisi pois hoidettua ja ikääkin jo melkein 30v. Ei kyllä kehtaa olkaintopeissa kulkea kesällä =(

Vierailija
4/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkään muut pillerit ei sopineet. Tosin nyt en käytä muistasyistä mitään ehkäisyä. Mutta minulle einakin oli paras.

Vierailija
5/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin noista dianeistakin on jo useampi vuosi aikaa ;)

Diane nova, Femoden, Harmonet, Meliane, Mercilon, Minulet, Mirelle, Yasmin.

Mini pilsuista ei käynyt mikään kun vuosin jatkuvasti: Cerazette, Microluton, Mini-Pill.



-28?

Vierailija
6/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat sain kun olin 15v...



Kiitos luojalle kellontakoista kuukautisista joten varmatpäivät rulettaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin juuri nyt ei voi... Ja se sterilisaatio tullaan tekemään mun miehelle, kun se on sille niin paljon helpompi toimenpide kuin naiselle.



-28 ja joku muukin numero oli

Vierailija
8/19 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei akneen auttanut mikään muu kuin dianet. Kuukautiset muuttuivat kivuttomaksi. Vaikutus akneen ei ala heti, mut muutamassa kuukaudessa. Oon käyttänyt niitä jo niin kauan (n. 15 v muutamaa taukoa lukuunottamatta) että en osaa sanoa sivuvaikutuksista -> en muista minkälainen olin ennen pillereitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomat kehut, ei mitään sivuoireita niin kuin aikaisemmista pillereistä.

Vierailija
10/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho tosin tuntui kuivalta jonkin aikaa pillerien aloittamisen jälkeen, mutta rasvaahan saa kaupasta :-). Auttoi kyllä kasvojen kukkimiseen jonkun verran, että ei huonoa sanottavaa sen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla hoitui ehkäisykin.

Vierailija
12/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta seksihalut vähenivät ja mieliala oli matalampi. Luulen, että olin myös kireämpi pillereiden takia. Kun lopetin pillerit, naama alkoi taas kukkia. Sitten tulin raskaaksi ja iho paheni entisestään. Nyt kun lapsi pian vuoden ja imetys lopetettu, iho suht hyvä, oikeastaan yhtä hyvä kun Diane Novien aikaan. Pillereitä en kyllä enää aio syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ja kyse ei ole kehitysikäisistä murkuista, vaan ihan aikuisista naisista.

Vierailija
14/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin vieläkin jos voisin, iän puolesta ei enää uskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aknen hoitoon mullekin ja toimi hyvin myös varsinaisessa merkityksessä. Halut normaalit. Kun sitten lopetin ja tulin raskaaks, niin mies sanoi mun olevan rauhallisempi, että en tiedä vaikuttiko mielialaan, vaikkei siltä silloin tuntunutkaan...

Vierailija
16/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä 2kk, vielä on aknea jonkun verran selässä.. Koskahan ne lähtee pois?? Tissit tosiaan kasvaneet tähän mennessä yhden kuppikoon ;). Siihen olen tyytyväinen ;). Mutta halut vähentyneet :(. Ennen olin todella halukas.

Vierailija
17/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä! Masennuin täysin ja lihoin 10 kiloa! Akne kyllä lähti...

Vierailija
18/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät oli.

mulla on hormoniongelmia (pcos) ja akne pysyi suht hyvin kurissa.

ei vaikuttanut painoon, eikä muutenkaan mitenkään mielialoihin tms.



mercilon pillerit ei ennen diane novaa käyneet ollenkaan.



lopetin kun aloin toivoa raskautta.



nyt on kaksi lasta, eikä vielä tarvetta ehkäistä.. harkinnassa on että jatkan dianea sitten..

Vierailija
19/19 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halut tosin hiipui, kuten muutamalla muullakin näköjään. Ei mulla kyllä rinnat mihinkään kasvaneet :) Enää en pillereitä söisi, mielialanvaihtelut ainakin mulla oli aikamoiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän