Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintainen puhelinliittymä sinulla on?

Vierailija
08.01.2026 |

Näissä on aika isojakin eroja. Kilpailutatko?

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telia oisko rajaton, 300M

Vierailija
122/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 9€:n simmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa latausliittymä n. 83 senttiä/kk pienimmillään riippuen käytöstä.

Mulla sama. 0€ kk ellei soittele. Muutoin n. 9cent/min. Kotona reititin, niin pääasiassa Whatsapp soittoja teen niille keille onnistuu. Ovat ilmaisia. Viimeaikoina maksulliset soitot olleet muutamia euroja kk. Reititin netti 19.90/kk ja on prepaid. Se on oltava suoratoistonkin takia ja pitäähän talossa netti olla. Yritin puhelimeen viimeksi määräaikaisen päättyessä sopivaa tasahintaista sopparia. Mutta 34.90 oli kyllä liikaa.  Ei muka halvempaa saa mitenkään? Otin Elisan sitten. Kuukausimaksuttoman. Hyvin olen pärjännyt, vaikka täällä ei ole paras Elisan kuuluvuus.

Vierailija
124/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa rajaton 4G 16,99e/kk. 

Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk. 

Mä sain saman tarjouksen!

Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä. 

Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.

Alle kympillä saa 4G-liittymän kun vaihtaa toiselle operaattorille ja sitten se entinen yrittää houkutella takaisin.

Vierailija
125/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toiset saa noita superhyviä tarjouksia ja toiset pari euroa alennusta tai ei mitään? Ei auta vaihtamiset. Ei tämä reilulta tunnu!

Tietyillä palstoilla kirjoittaa sellaiset jotka on töissä operaattoreilla ja sitten sieltä palstoilta tutuille nimimerkeille antavat tarjouksia jotta voivat sitten hehkuttaa tarjouksia joita muut ei sitten saakkaan.

Yleensä ei kannata uskoa mihinkään salaliittoteorioihin. Niin kuin ei tähänkään.

Vierailija
126/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, ei ole ollut omaa liittymää 15 vuoteen, työpuhelimella oon pärjännyt.

Vierailija
127/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globetelin liittymä missä puhelut ja viestit maksetaan käytön mukaan. Netti sisältyy hintaan. Normaalisti puhelinlaskuni on 10-11 euroa kun olen Suomessa. Jos oleskelen ulkomailla niin lasku voi nousta max pariin kymppiin.

Olen hyvin tyytyväinen, en ole kilpailuttanut koska haluan maksaa käytön mukaan enkä ottaa mitään pakettia.

Vierailija
128/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. 0€ kk ellei soittele. Muutoin n. 9cent/min. Kotona reititin, niin pääasiassa Whatsapp soittoja teen niille keille onnistuu. Ovat ilmaisia. Viimeaikoina maksulliset soitot olleet muutamia euroja kk. Reititin netti 19.90/kk ja on prepaid. Se on oltava suoratoistonkin takia ja pitäähän talossa netti olla. Yritin puhelimeen viimeksi määräaikaisen päättyessä sopivaa tasahintaista sopparia. Mutta 34.90 oli kyllä liikaa.  Ei muka halvempaa saa mitenkään? Otin Elisan sitten. Kuukausimaksuttoman. Hyvin olen pärjännyt, vaikka täällä ei ole paras Elisan kuuluvuus.

Tätä halvemmaksi ei oikein liittymä voi enää muuttua ja tuo 83 senttiä laskin siis sillä pakollisella kympin latauksella vuodessa per kuukausi että liittymä pysyy voimassa.

Vierailija
129/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulossa Elisan liittymä. Missä on huono kuuluvuus? Saakohan määräaikaisen sopparin purkaa, jos liittymä ei toimi huonon signaalin takia?

Vierailija
130/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

26,99e. Elisa huoleton 200M. En kilpailuta, koska muut ei kuulu siellä missä mun puhelimen tartvitsee kuulua. 

Mul toi sama 17.99

Vierailija
131/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elisa rajaton 4G 16,99e/kk. 

Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk. 

Mä sain saman tarjouksen!

Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä. 

Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.

Alle kympillä saa 4G-liittymän kun vaihtaa toiselle operaattorille ja sitten se entinen yrittää houkutella takaisin.

Mäkin uskon tämän. Vaihdan dna:n "halvan" 18€/kk liittymän Elisaan, kun sain 12€/kk tarjouksen. Saapi nähdä, soitteleeko dna perään ja tarjoaa 9,90€/kk. 🙃

Vierailija
132/142 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa huoleton 100M 11,99e/kk. Kaupan päälle sai 100e ässä lahjakortin

Pöh. Mä sain vain 50€ Keskon lahjakortin kylkiäisenä.

Vierailija
133/142 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yritysliittymä ja en ole ajatellut, mitä maksaa. Jonkun kolmekymppiä kai.

Vierailija
134/142 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa taas kun tarjousliittymä umpeutuu 😒

Vierailija
135/142 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton 5G 300M 35,41€! 1.4 alkaen 37,99€!!

1.4.2028 alkaen jo 45.99 € !

Aion nyt etsiä ja vaihtaa halvempaan operaattoriin.

Vierailija
136/142 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moin 4G-liittymä, jossa netti maksaa 3 e ja puhelut ja tekstiviestit kulutuksen mukaan, mutta maks. 4 e. Tähän asti laskut ovat olleet alle 4 e/kk.:D Nämä hinnat luvattiin kahdeksi vuodeksi.

Vierailija
137/142 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina operaattorin puolelta valehdellaan että tämä 25 € on nyt halvin liittymä mitä voidaan tarjota. Sitten kun vaihdat kilpailijan 16-17 € liittymään, niin kohta tulee vastaava tarjous entiseltä operaattorilta.

En tiedä miten ne myyjät nukkuvat yönsä, kun valehtelevat ja puhuvat p****** asiakkaille päivästä toiseen. Oma moraali ei moisessa työpaikassa kyllä kestäisi.

Vierailija
138/142 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain pitäisi tehdä näille liittymien hinnoille sillä nykyaikana puhelin on käytännössä pakollinen. Kohta ei saa muita kuin 5G liittymiä ja niistä halvin alkaa 35€. 

Vierailija
139/142 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista älypuhelinta, käytän prepaid-liittymää ja kommunikoin lähinnä tekstareilla. Soittakoot minulle ne joilla on pidempää asiaa. Halvaksi tulee, 20€ lataus saattaa rittää vuodeksi.

Vierailija
140/142 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prepaid, en muista mitä maksoi. Lataan saldoa tarvittaessa.