Minkä hintainen puhelinliittymä sinulla on?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Elisa latausliittymä n. 83 senttiä/kk pienimmillään riippuen käytöstä.
Mulla sama. 0€ kk ellei soittele. Muutoin n. 9cent/min. Kotona reititin, niin pääasiassa Whatsapp soittoja teen niille keille onnistuu. Ovat ilmaisia. Viimeaikoina maksulliset soitot olleet muutamia euroja kk. Reititin netti 19.90/kk ja on prepaid. Se on oltava suoratoistonkin takia ja pitäähän talossa netti olla. Yritin puhelimeen viimeksi määräaikaisen päättyessä sopivaa tasahintaista sopparia. Mutta 34.90 oli kyllä liikaa. Ei muka halvempaa saa mitenkään? Otin Elisan sitten. Kuukausimaksuttoman. Hyvin olen pärjännyt, vaikka täällä ei ole paras Elisan kuuluvuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 4G 16,99e/kk.
Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk.
Mä sain saman tarjouksen!
Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä.
Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.
Alle kympillä saa 4G-liittymän kun vaihtaa toiselle operaattorille ja sitten se entinen yrittää houkutella takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiset saa noita superhyviä tarjouksia ja toiset pari euroa alennusta tai ei mitään? Ei auta vaihtamiset. Ei tämä reilulta tunnu!
Tietyillä palstoilla kirjoittaa sellaiset jotka on töissä operaattoreilla ja sitten sieltä palstoilta tutuille nimimerkeille antavat tarjouksia jotta voivat sitten hehkuttaa tarjouksia joita muut ei sitten saakkaan.
Yleensä ei kannata uskoa mihinkään salaliittoteorioihin. Niin kuin ei tähänkään.
Ei aavistustakaan, ei ole ollut omaa liittymää 15 vuoteen, työpuhelimella oon pärjännyt.
Globetelin liittymä missä puhelut ja viestit maksetaan käytön mukaan. Netti sisältyy hintaan. Normaalisti puhelinlaskuni on 10-11 euroa kun olen Suomessa. Jos oleskelen ulkomailla niin lasku voi nousta max pariin kymppiin.
Olen hyvin tyytyväinen, en ole kilpailuttanut koska haluan maksaa käytön mukaan enkä ottaa mitään pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama. 0€ kk ellei soittele. Muutoin n. 9cent/min. Kotona reititin, niin pääasiassa Whatsapp soittoja teen niille keille onnistuu. Ovat ilmaisia. Viimeaikoina maksulliset soitot olleet muutamia euroja kk. Reititin netti 19.90/kk ja on prepaid. Se on oltava suoratoistonkin takia ja pitäähän talossa netti olla. Yritin puhelimeen viimeksi määräaikaisen päättyessä sopivaa tasahintaista sopparia. Mutta 34.90 oli kyllä liikaa. Ei muka halvempaa saa mitenkään? Otin Elisan sitten. Kuukausimaksuttoman. Hyvin olen pärjännyt, vaikka täällä ei ole paras Elisan kuuluvuus.
Tätä halvemmaksi ei oikein liittymä voi enää muuttua ja tuo 83 senttiä laskin siis sillä pakollisella kympin latauksella vuodessa per kuukausi että liittymä pysyy voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulossa Elisan liittymä. Missä on huono kuuluvuus? Saakohan määräaikaisen sopparin purkaa, jos liittymä ei toimi huonon signaalin takia?
Vierailija kirjoitti:
26,99e. Elisa huoleton 200M. En kilpailuta, koska muut ei kuulu siellä missä mun puhelimen tartvitsee kuulua.
Mul toi sama 17.99
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisa rajaton 4G 16,99e/kk.
Niin ja kilpailutan. Ilman soittelurallia ja sopimusta kilpailijan kanssa olisi paras tarjous samasta liittymästä ollut 23 e/kk.
Mä sain saman tarjouksen!
Mitenköhän joku oli saanut liittymän alle kympillä? Mä en oo varmaan kahdeksaan vuoteen saanut liittymää alle kympillä.
Pari vuotta oon maksanut 21,99 liittymästä vaikka oon kilpailuttanut, sitä ennen 14-17€, tää oli siis iloinen yllätys. Ei muka oo kahteen vuoteen ollut 4G tarjouksia, joten oon sitä maksanut 22€ 5G liittymästä.
Alle kympillä saa 4G-liittymän kun vaihtaa toiselle operaattorille ja sitten se entinen yrittää houkutella takaisin.
Mäkin uskon tämän. Vaihdan dna:n "halvan" 18€/kk liittymän Elisaan, kun sain 12€/kk tarjouksen. Saapi nähdä, soitteleeko dna perään ja tarjoaa 9,90€/kk. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Elisa huoleton 100M 11,99e/kk. Kaupan päälle sai 100e ässä lahjakortin
Pöh. Mä sain vain 50€ Keskon lahjakortin kylkiäisenä.
Mulla on yritysliittymä ja en ole ajatellut, mitä maksaa. Jonkun kolmekymppiä kai.
Rasittavaa taas kun tarjousliittymä umpeutuu 😒
Rajaton 5G 300M 35,41€! 1.4 alkaen 37,99€!!
1.4.2028 alkaen jo 45.99 € !
Aion nyt etsiä ja vaihtaa halvempaan operaattoriin.
Moin 4G-liittymä, jossa netti maksaa 3 e ja puhelut ja tekstiviestit kulutuksen mukaan, mutta maks. 4 e. Tähän asti laskut ovat olleet alle 4 e/kk.:D Nämä hinnat luvattiin kahdeksi vuodeksi.
Aina operaattorin puolelta valehdellaan että tämä 25 € on nyt halvin liittymä mitä voidaan tarjota. Sitten kun vaihdat kilpailijan 16-17 € liittymään, niin kohta tulee vastaava tarjous entiseltä operaattorilta.
En tiedä miten ne myyjät nukkuvat yönsä, kun valehtelevat ja puhuvat p****** asiakkaille päivästä toiseen. Oma moraali ei moisessa työpaikassa kyllä kestäisi.
Jotain pitäisi tehdä näille liittymien hinnoille sillä nykyaikana puhelin on käytännössä pakollinen. Kohta ei saa muita kuin 5G liittymiä ja niistä halvin alkaa 35€.
En omista älypuhelinta, käytän prepaid-liittymää ja kommunikoin lähinnä tekstareilla. Soittakoot minulle ne joilla on pidempää asiaa. Halvaksi tulee, 20€ lataus saattaa rittää vuodeksi.
Prepaid, en muista mitä maksoi. Lataan saldoa tarvittaessa.
Telia oisko rajaton, 300M