Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihkussa käyminen on alkanut tuntua ylivoimaiselta. Onko tällaisessa yleensä masennus kysymyksessä vai mikä.

Vierailija
08.01.2026 |

Hajuhaitta kohdistuu vain itseeni. Jos olen lähdössä jonnekin niin sitten pakottaudun suihkuun.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aknea päänahkaa myöten ellen käy suihkussa päivittäin (+iltapesut) ja olen altis saamaan pissatulehduksen, siksi hygienian hoito on priimaa vaikka on kipua/unettomuutta/masennusta. Olen ehkä sen luontoinen muutenkin että pakko saada edes perusasioista jotain hallinnan tunnetta elämään, nyt kun terveys on mennyt. Pakotan itseni hoitamaan huonekasvit yms. sellaisinakin päivinä kun on pahoja kipuja, vaan itken ja kuolema helpotuksena pyörii mielessä

Vierailija
42/46 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelepa, että olet 60-vuotias, ja käynyt elämäsi aikana 20 000 kertaa suihkussa.

Jossain vaiheessa se nyt vaan alkaa kyllästyttää.

😂 Ihana. Suihkussakäyminen on kyllä vaan niin ärsyttävää. Aina haaveilen että olisi semmoinen vähän hikoileva kuivaihoinen ihminen, mutta kun ei ole ja pakko todellakin käydä päivittäin suihkussa. Pitkät hiukset, mulle pallopäälle ei oikeasti vain sovi muu pituus, niin hiuksissahan se isoin souvi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin käydä suihkussa, mutta täytyy laittaa suihkusuoja ja se vituttaa. Siksi pesen hiukset kerran viikkoon, muuten käyn peseytymässä useammin mutta en laita suihkusuojaa.

Mikä on suihkusuoja??

Sellanen vettä läpäisemätön muovikalvo. Dialyysikatetri ei saa kastua. Oma hommansa laittaa ja ottaa pois ja säästösyistä kalvot vaihdettiin huonompiin.

Vierailija
44/46 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäisin käydä suihkussa, mutta täytyy laittaa suihkusuoja ja se vituttaa. Siksi pesen hiukset kerran viikkoon, muuten käyn peseytymässä useammin mutta en laita suihkusuojaa.

Mikä on suihkusuoja??

Tätä mäkin mietin. Oisko suihkumyssy?

No ei ole! Kun dialyysikatetri ei saa kastua. Suihkusuoja on vettä läpäisemätön muovikalvo. 

Vierailija
45/46 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan jaksa pistää keskuslämmitysuunia tulille, kusta johtuu että suihku antaa pelkkää kylmää vettä ja siksi et viehäty suihkut-telusta eitkä saunot-telustakaan etkä punttien nostelusta etkä rintamamiestalohajuisesta saapista joka on täynnä sätkien ja appelsiinien hajua

Vierailija
46/46 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on suihkusuoja??

Tätä mäkin mietin. Oisko suihkumyssy?

Työnnä myssys perseeseen!!