Töissä päiväkodissa. Puhelin hajoaa illalla, miten ilmoitan poissaolon?
Apua pää lyö tyhjää. Oikeasti en enää tiedä
Kommentit (27)
Ei ainakaan mun työssä hyväksytä poissaolon ilmoitusta viestillä, soittaa pitää.
Eri
eiköhän ne tule katsomaan jos sua ei tavoita tai ne soittaa sun "hätähenkilölle" kun et vastaa tai tule töihin
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, selvennys, mulla nousi korkea kuume ja horkassa yritin katsoa kelloa puhelimen näytöltä. No puhelin putosi lattialle ja hajosi tuhannen paloiksi. Oli kyllä viikonloppu. Ei mulla ole tässä talossa ketään jolta voisi aamulla kuudelta hakea puhelinta lainaksi
Hommaa seinäkello niin ei käy jatkossa puhelimen kanssa vahinkoa kun olet kipeä.
Mä olen töissä sairaalassa ja teen vuorotyötä. Työpaikan puhnum mulla on puhelimessa,mut en ole edes miettinyt mitä sit kun puhelin hajoaa ja samaan aikaan just maagisesti sairastun. En ole kyllä melkein ikinä sairas,mut en ole noin pitkälle edes jaksanut miettiä. Puhelin mulla kerran hajosi,mut sillon en ollu kipee.
Ei mitään hätää, jos olet viisi päivää ilmoittamatta poissa olon syytä, sinut katsotaan irtisanoutuneen. Puhelimia saa uusia eikä yhdelläkään ihmisellä puhelin ole hajonnut tuhannen päreiksi kun lattialle tippuu.
Jos se kerran hajosi viikonloppuna niin kerro nyt ihmeessä miten toimit? Nyt ei ole vkl. Eilen ei ollut vkl. Huomenna se alkaa, tiedätkö jo monelta puhelin tippuu ja hajoaa?
Läppärillä tai tabletilla. Millä kirjoitat nyt näitä kommenttejasi?