Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh, vappu tulee, eikä taaskaan kukaan kaipaa meidän perhettä.

Vierailija
25.04.2007 |

Ei toivoakaan mistään vappukestikutsuista ja jos itse kyselen muilta, kaikilla on jo suunnitelmat ja aina joidenkin muiden kanssa. Me ollaan taas keskenämme, niinkuin aina.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyysin meille vieraita 2 viikkoa ennen vappua.

Vierailija
2/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy naapureilta, jos pitäisitte lapsille munkki sima kutsut vaikka leikkipuistossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä olet alistunut tilanteeseen? Ensi vuonna, laita kalenteriin jo maaliskuulle merkintä, että kutsut TEILLE tuttavaperheitä tai kavereita vapun viettoon! Hyvät suunnitelmat ja houkutukset, niin ehkä se siitä!



Näin me tehtiin..monta vuotta vietettiin miehen kanssa kaksin vappua, mutta sitten vaan kutsuttiin meille sakkia. Nyt jo varmaan öhh... neljäs-viides vappu peräkkäin kun ollaan samalla porukalla koolla, paikka on vaihtunut välillä, eli ei aina meillä..