Huoh, vappu tulee, eikä taaskaan kukaan kaipaa meidän perhettä.
Ei toivoakaan mistään vappukestikutsuista ja jos itse kyselen muilta, kaikilla on jo suunnitelmat ja aina joidenkin muiden kanssa. Me ollaan taas keskenämme, niinkuin aina.
Kommentit (3)
Kysy naapureilta, jos pitäisitte lapsille munkki sima kutsut vaikka leikkipuistossa?
Mutta ehkä olet alistunut tilanteeseen? Ensi vuonna, laita kalenteriin jo maaliskuulle merkintä, että kutsut TEILLE tuttavaperheitä tai kavereita vapun viettoon! Hyvät suunnitelmat ja houkutukset, niin ehkä se siitä!
Näin me tehtiin..monta vuotta vietettiin miehen kanssa kaksin vappua, mutta sitten vaan kutsuttiin meille sakkia. Nyt jo varmaan öhh... neljäs-viides vappu peräkkäin kun ollaan samalla porukalla koolla, paikka on vaihtunut välillä, eli ei aina meillä..
Minä pyysin meille vieraita 2 viikkoa ennen vappua.