Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prisman parkkihalli on täynnä autojaan sulattelevien autoja, ostoksille tulijat eivät enää mahdu

Vierailija
08.01.2026 |

Lämmin parkkihalli houkuttelee väärinkäytöksiin kun ajetaan auto halliin ja poistutaan itse paikalta moneksi tunniksi.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ilmiantaa hallissa pysäköivät jotka asioivat muualla tai autonsulattelijat. Parkkipate käy laputtamassa rikkurit rivakasti.

Jos siellä saa pysäköidä ilmaiseksi ja ilman kiekkoa, mitä auttaa ilmiantaa, kun ei pysty todistamaan ettei varmasti ole siinä kaupassa 

Vierailija
42/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ilmiantaa hallissa pysäköivät jotka asioivat muualla tai autonsulattelijat. Parkkipate käy laputtamassa rikkurit rivakasti.

Milläs todistat ettei ole asioimassa kys. kaupassa?

Valokuvilla ja videoilla

Mahtaisiko sellaiseen olla resursseja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit tietysti ilmiantaa, mutta sinulla on todistustaakka siitä että auton omistaja tosiaan on jossain muualla eikä kaupassa, ja että hän on nimenomaisesti ajanut halliin sulatustarkoituksessa eikä kaupassa käyntiä varten.

Vierailija
44/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milläs voi todistaa sen, että henkilö ei ole kyseisessä kauppakeskuksessa asioilla? Veikkaan, että ei oikein millään.

Vierailija
45/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt välillä sulattamassa autoa firman parkkihallissa, jos on jonkun reissun jäljiltä jäässä. Normaalisti auto on autokatoksessa. Mutta tämän Prisma-ilmiön todistin vuosi sitten Rovaniemellä, kun tultiin perheen kanssa Ylläkseltä. Oli iltapäivä aikaa odotella autojunan lähtöä ja mentiin keskustan kauppakeskukseen aikaa kuluttamaan. Eipä meinannut saada autoa mahtumaan kauppakeskuksen alla olevaan parkkihalliin, piti ajaa pari kierrosta ympäri, ennen kuin löytyi vapaa paikka. Itse kauppakeskus olikin yllätykseksemme lähes autio, vaikka parkkihalli oli viimeistä paikkaa myöden täynnä.

Siinä on kaksi kauppakeskustasta vieräkkäin ja kaikki muut paikat ovat maksullista parkkipaikkoja. Jos jätät auton parkkihalliin, niin kävellen pystyt hoitamaan kaikki hommat samalla kerralla. Ei kannata välillä siirtää autoa toiseen parkkihalliin, jonne on matkaa 300 metriä ehkä.

Vierailija
46/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONKO KAUPALLA SOPIMUS PAS-PATEN KANSSA  ,JOS ON NIIN MILLÄ TODISTAA KYYLÄPATE KÄVINKÖ KAUPASSA MUUTA , KUIN PERÄSSÄ KÄVELEMÄLLÄ.

Vierailija
47/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen käynyt välillä sulattamassa autoa firman parkkihallissa, jos on jonkun reissun jäljiltä jäässä. Normaalisti auto on autokatoksessa. Mutta tämän Prisma-ilmiön todistin vuosi sitten Rovaniemellä, kun tultiin perheen kanssa Ylläkseltä. Oli iltapäivä aikaa odotella autojunan lähtöä ja mentiin keskustan kauppakeskukseen aikaa kuluttamaan. Eipä meinannut saada autoa mahtumaan kauppakeskuksen alla olevaan parkkihalliin, piti ajaa pari kierrosta ympäri, ennen kuin löytyi vapaa paikka. Itse kauppakeskus olikin yllätykseksemme lähes autio, vaikka parkkihalli oli viimeistä paikkaa myöden täynnä.

Siinä on kaksi kauppakeskustasta vieräkkäin ja kaikki muut paikat ovat maksullista parkkipaikkoja. Jos jätät auton parkkihalliin, niin kävellen pystyt hoitamaan kaikki hommat samalla kerralla. Ei kannata välillä siirtää autoa toiseen parkkihalliin, jonne on matkaa 300

Eikös tuo parkkihallikin ole maksullinen?

Vierailija
48/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos olen lähtenyt tarkoituksella sulattelemaan mutta käyn silti samalla kaupassa?

Vierailija
49/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen näin pakkasilla marketin tai kauppakeskuksen sen perusteella saako siellä auton halliin. Eli vaikka hommailenkin isossa kauppakeskuksessa asioilla sen kolme tuntia, niin kyllä sinne rahaakin paljon jää. Viimeksi aika paljon, kun kävin optikolla, hesessä, ruokakaupassa ja Iittalan outletissa. Ja se mun mieluisin iso market jää ilman rahoja, kun en halua autoa jättää pihaparkkiin jäätymään. Ja olen myös täytellyt pissapoikaa siellä hallissa.

Jos ei halua tungokseen mennä, niin menee sinne aamusta heti.

Vierailija
50/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autot sulattelee autoja? Jep jep

Etkö tosiaan ymmärtänyt mistä on kyse? Pyydä jotakuta selittämään.

Vierailija
51/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistutaan tunneiksi ostoksille niin se on parkkihallin väärinkäyttöä?

Kuopiossa sentään ei ole lämmintä parkkihallia, reikälevytetyt seinät päästää tuulen ja lumituiskun sisälle, tosin sitten se sisäänajoramppi jäätyi ihan peilijäälle ja autot jäi siihen jumiin sutimaan tyhjää... oho, hups...

Vierailija
52/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin muualle he poistuisivat kuin sinne kauppakeskukseen? Saavat lisää asiakkaita. Miksi kitinä?

Vierailija
53/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö kaikkien vaan antaa autojensa poksahtaa pakkasiin?

Vierailija
54/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen järkyttyi: pysäköintihallissa on pysäköityjä autoja.

Minä järkytyin kuin näin auringon tänään. En edes tunnistanut sitä aluksi.

Vierailija
55/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ainut parkkipaikka on taivasalla taloyhtiön parkkipaikalla, missäpä muualla sulattelet auton kuin jossain lämpimässä parkkihallissa?

Vierailija
56/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolleen ne köyhät tekee, kun ei ole varaa autohallipaikkaan 

Tahdon parkkeerata lähelle kotiani, kiitos. Parkkihallia tässä ei ole.

Vierailija
57/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole mitään väärää.

Vierailija
58/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yhtään sähköautoa? Ei tainnut olla.

Vierailija
59/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko yhtään sähköautoa? Ei tainnut olla.

Sähköauto on niin ylivertainen ettei sen päälle sada koskaan lunta.

Vierailija
60/66 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä olisit halunnut tehdä ihan samaa ja kun et onnistunut niin nyt haukut muut jotka oli nopeampia kuin sinä?