Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (334)
Mulla on joku 17 pakettia jemmassa ostettu hintaan 3.49-4.99 kaikki. Toi 4.99 on korkein mitä oon ikinä maksanut JMsta. Juuri oli äitienpäivä viikolla taas 4.99 tarjous Prismassa, millaiset hölmöt maksaa 10 euroa ja miksi?
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
No mikä tässä sitten on ongelma.
Mä juon kahvia nykyään niin vähän että ostan aina lemppariani, eli tummapaahtoista Presidenttiä. Vierasvaraksi Juhla Mokkaa.
No antaa sitte olla.. ei kukaan mua ymmärrä. Moi
Hymyile, huomenna voi olla huonompi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on halpuuttanut kulta katriinan hintaa, nykyään 4,99e/pkt normihinta. Vaikka kallista sekin.
Prisman halpuutukset on perseestä. Niiden hintojen halpuutukset on suoraan tuottajien hinnoista pois.
Ostra xtraa. Ei siitä kuole mutta maistuu paskalle.
Näinä aikoina olen joutunut huomaamaan, että minusta on tullut ihminen, joka ostaa kolme pakettia Kulta Katriinaa tarjouksesta.
Murukahvi se vasta kallista on ja 100 gramman paketti maksaa kohta enempi, kuin oikea kahvipaketti.
Kahvipaketin hinnan voisi hyvin kolminkertaistaa niin olisi enemmän tilaa kahvihyllyllä kun ei olisi tarjousmummoja pyörimässä ja päivittelemässä hintoja.
Viime viikolla ostin 3 pakettia kulta Katriina hintaan 9€. Ei tää nyt niin vaikeaa ole, kun vähän viitsii seurata tarjouksia.
Olet kyllä niin pihalla kommentteinesi.
hyvä keskustelu ennen kuin puhutte ihan höpöjä
Punainen Marlboro aski 12.50...
Höpö höpö. Kahvipaketti maksaa 120 e, jos multa haluat sen ostaa. Muualla saa yleisesti 6-7 eurolla.