Kahvipaketti maksaa yli 10 euroa
Kommentit (239)
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin tyhmä, että ostaa kympillä, niin ei voi mitään. Itse ostan tarjouksesta. Missä ongelma?
Kaikkialla ei niitä tarjouksia aina ole, eikä sitä prismaakaan lähellä.
Meidän kaupassa alkaa keskiviikkona tarjous ja ainakin viikon on juhlamokka kahvi 3.95 euroa. Saman ketjun muissakin kaupoissa on tarjous.
Alle 20 senttiä kuppi. Kallista ?
Mohla-jukka oli kahdeksan ja jotain eilen lidukassa !
Lidlistä ostan Emilia-kahvia, 500g maksaa vain 1,29€, on ihan hyvää.
Outoa jos ei ennen pääsiäistä tule mihinkään kahvia tarjoukseen.
Peeässä tänään juhlis mokka 3,95€/pkt (500g)
Ainoastaan Homo Mokka on kallista. Maistuva ja ihana Cafe Emilia on halpaa ja hyvää.
Kuka viitsii juoda 3-4 pakettia viikossa ? Meillä 2 riittää. Eli 80 euroa kuussa. Ei kallista.
Vierailija kirjoitti:
Peeässä tänään juhlis mokka 3,95€/pkt (500g)
Mitähän lirua tuo JuhlaMokka on nykyään. Ostin tummapaahtoa 2pkt. Paahdossa on hyvin pieni ero vaalean kanssa. Mutta se hapan takapotku on todella paha tummapaahdossa. Jotku tuohisuut kehuvat Emiliaa, no kyllä sitä juomaan pystyy, mutta ei se hyvää ole. Kunnollinen kahvi, jossa paahto on onnistunut on Löfberg Jubileum.
Meidän kylän kahviautomaatista saa kahvit ja aika voimakas on maku ja tuntien päästä maistuu vielä suussa. Mitä kahvia lienee, mutta olen juonut sitä ja välillä muutakin olen juonut kahvin lisäksi.
Juhlamokka 3,95 S ja Prisma. 2.4. saakka eli hyvin on aikaa hamstrata.
Jee! Just tänään käytiin hakemassa kaksi satsia ässästä. Huomenna samanlaiset satsit jne...
Olut halpaa kahvi kallista. Köyhät sirtyköön teehen. Lähes ilmainen.
Vierailija kirjoitti:
Juhlamokka 3,95 S ja Prisma. 2.4. saakka eli hyvin on aikaa hamstrata.
Meidän ässän mainoksessa lukee erä joten kahvia ei riitä 2.4. asti.
Käyt pari-kolme kertaa joka päivä.
Helppoa kuin lapsen lyöminen.
Sama mulla, mutta tätä tarkoitetaan sillä sanonnalla että köyhälle kaikki on kallista. Ei ole köyhällä isein varaa laittaa 20€ kahviin vaikka olisi tarjous josta saisi usean paketin sillä, jos on 20€ vqin käytössä, jolla åitäisi saada shampoo, veskipaperi, maitoa ja vielä se kahvikin. Sellaista elämä oli joskus itselläkin, joten ymmärrän ja arvostan kun nyt on raha-asiat sen verran tolalla että voin iskeä näihin tarjouksiin jotka on pitkällä aikavälillä järkeviä.