Olen huomannut, jo yksikin kuppi kahvia vaikuttaa yö uniin.
Siirryin teehen. Ei luulisi että ykdi kupillinen vaikuttaa. Vielä kun kahvi nautittu ennen klo 12 päivällä. Näin se vaan voi olla.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans, huomasin pitkän tauon jälkeen. Aiheuttaa myös jännää levottomuutta, koko ajan tuntuu että pieni tärinä päällä tai jos useampi kuppi menee niin jopa sellaista pientä ahdistusta. Näitä ei ilmene jos en kahvia juo. Aina aiemmin olin kuvitellut, että kahvi ei minuun vaikuta.
Mulla sama
Minulla myös. Juon kofeiinitonta kahvia, yrttiteetä ja rooibosteetä, niin ei mene yöunet. Nyt on lakritsiteetä kupissa, nam!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans, huomasin pitkän tauon jälkeen. Aiheuttaa myös jännää levottomuutta, koko ajan tuntuu että pieni tärinä päällä tai jos useampi kuppi menee niin jopa sellaista pientä ahdistusta. Näitä ei ilmene jos en kahvia juo. Aina aiemmin olin kuvitellut, että kahvi ei minuun vaikuta.
Mulla sama
Minulla myös. Juon kofeiinitonta kahvia, yrttiteetä ja rooibosteetä, niin ei mene yöunet. Nyt on lakritsiteetä kupissa, nam!
Verenpaine nousee tuolla teelläkin, on henk.koht. kokemusta.
No duh. Tietenkin yksi kuppi vaikuttaa unen lastuun, kun kofeiinin puoliintumisaika on 6h.
12h päästä juomisesta on vielä neljänneskupillisen kofeiinit kierrossa.
Mulla vaikutti ennen myös tee. Nykyään keho on tottunut kofeiiniin ja voin iltapäivälläkin juoda. Illalla en sentään.