Olen syönyt tänään.... hetkinen 1 jogurtin enkä muuta.
Enkä ole edes kipiä. Ja kahvia oon juonu. Nyt on nälkä muttei tee mieli ruokaa... Sen sijaan olen juonut limsaa (light), 2 olutta ja 2 lonkeroa...
Kommentit (7)
Kaksi kananmunaa, 4 hapankorppua, lautasellisen hernekeittoa, lautasellisen makkarakeittoa, juonut kahvia ja vettä. Ja hirmu nälkä on kokoajan. Onneksi huomenna tulee lapsilisät, niin saa kunnon ruokaa, ja riittävästi!!
noin 2 dl kaalilaatikkoa ja puolukoita
2 palaa ruisleipää
lasi rasvatonta maitoa
2 carnevalkeksiä
1 kuppi kahvia
Olen syönyt puoli laatikollista maksalaatikkoa ja puolukoita, ruisleivän (päällä voita), yhden palan suklaata, yhden lasin mustikka-maitojuomaa ja appelsiinimehua, ruusunmarja-Bonan, kaksi desiä liha-makaronipataa, pullan ja suklaapalan.
Mutta ap, sinulla on ongelma jos tuo on mielestäsi ok.
Olen syönyt lautasellinen ohra-hirssipuuroa ja mustikkakeittoa, vähän vesimeloonia, kurkkua, lanttua, omenamehua.
Kuppi teetä, pala kuivaa kakkua.
Perunamuussia, kanapekonikääryleitä. Salaattia ja kaisersalaattia. Ruisleipä ja keijua. Piimää.
Jugurtti ja muroja.
Perunamuussia ja 3 keitettyä nakkia. V-meloonia, kurkkua, banaania. Hapankorppu ja keijua. Piimää.
Lautasellisen tonnikalasalaattia ja tippa ranskalaista salaatinkastiketta
2,5 täysjyvä ruisleipää, päällä tomaattia, kurkkua, aromisuolaa, kalkkunaleikettä
2dl tomaattikeittoa
1dl 10 kcal mustikkkakeittoa
kaksi pullaa.. Hmm, herkkuja syönyt viimeksi jouluna joten annettakoot anteeksi..
Vettä
Pepsi maxia
Taidan ottaa vielä yhden pullan, paljonkohan niissä on kaloreita?
4 ruispalaa juustolla ja vihanneksilla
pinaattikeittoa 400 g ja 2 keitettyä kananmunaa
mansikkarahkaa (kermarahkaa)
tonnikalapastavuokaa ja salaattia
suklaapatukan