Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä, kun ice-agentti ampui naisen minneapolisisissa?

Vierailija
08.01.2026 |

Kylmäävää touhua. Amerikka on sisällissodan partaalla.

Kommentit (1118)

Vierailija
761/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi kun levisi mediaan niin some on selvittänyt jo kaikenlaista tuohon syylliseen liittyen.

En haluaisi olla hän. Rajavartioviranomainen jonka pitää häipyä omasta maastaan?

Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
762/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on sama ICE-sakki ampunut kahta ihmistä Portlandissa. Karmeaksi on mennyt tilanne Yhdysvalloissa. 

Mennyt karmeaksi, koska maahan on päästetty liikaa ei-valkoisia tuholaisia. Helpottaa heti, jos näitä laittomasti maassa loisivia petoja poistetaan maasta. Sama Suomessa. 

Monille amerikkalaisille sinäkin olet venäläisiin verrattava ulkomaalainen Itä-Euroopasta. Tätä on joidenkin suomalaisten vaikeaa ymmärtää, koska pitävät itseään samaistuttavana valkoisten amerikkalaisten kanssa. Olet itse se epätoivottu ulkkari siellä. 

Olen itse asiassa puoliksi amerikkalainen. :) Tiedän kyseisestä maasta huomattavasti enemmän kuin sinä. Suurin osa amerikkalaisista ei tunne S

Et ole. Sopivasti vain keksit valheen. Useimmat amerikkalaiset eivät tiedä missä Suomi sijaitsee ja pitävät suomalaisia lähinnä Venäjän pikkunaapureina, jotka varmasti osaavat myös Venäjää. Mm. Charlie Kirk tykkäsi puhua siitä, kuinka suomalaiset ovat myönteisiä Venäjän suhteen ja kuinka meillä on Venäjän kanssa niin paljon yhteistä, ettei Suomen olisi pitänyt päästä Natoon. Tuo on monen äärioikeistolaisen näkemys myös sinusta, supisuomalaisesta joka et ole amerikkalainen, etkä tule sitä olemaankaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ice ei ole poliisi.

On. Katsopa tarkemmin heidän liivejään ja niiden merkintöjä.

Ja jos he eivät olisi, niin ei kansalaistenkaan päälle saa ajaa! Vasemmistohörhö sai, mitä ansaitsi!

Oikeastiko olet sitä mieltä, että nainen ansaitsi kuolla tuossa?  

Oikeasti jos nainen yritti ajaa agentin päälle .

"Jos". Uskooko kukaan muka että hän yritti ajaa agentin päälle kääntämällä selvästi auton ajosuuntaa poispäin agentista? Ja sitä ennen vielä peruutti jotta mahtuisi väistämään agentin.

Vierailija
764/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa puoliksi amerikkalainen. :) Tiedän kyseisestä maasta huomattavasti enemmän kuin sinä. Suurin osa amerikkalaisista ei tunne Suomea, mutta ne jotka tuntevat, pitävät sitä pohjoismaisena maana, josta heillä on vähän turhankin ruusuinen kuva. Ja usko pois, valkoiset amerikkalaiset tuntevat hengenheimolaisuutta eurooppalaisten kanssa, kuten usein myös toisinpäin. Jakaahan kumpikin saman rodun ja eurooppalaisen kulttuuritaustan. Suomalainen maahan muuttaja Amerikassa olisi todella paljon tervetullumpi kuin loputtomat ei-valkoiset vyöryt kehitysmaista. Koko viestisi on pelkkää valhetta vailla mitään todellisuuspohjaa. 

Ja minä olen Jeesus. 

Ei se amerikkalaisuus ole niin ihmeellistä, harvinaista ja pyhää, että sitä pitää Jeesuksena olemiseen verrata. Joku raja sentään. -sama

Vierailija
765/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimi kun levisi mediaan niin some on selvittänyt jo kaikenlaista tuohon syylliseen liittyen.

En haluaisi olla hän. Rajavartioviranomainen jonka pitää häipyä omasta maastaan?

FBI kuulemma hoitaa keissin tutkimuksen. Jep joo.

Oletan että vapauttava loppuraportti on Kash Patelin pöydällä jo ja tuo ICE:n agentti on Meksikossa.

Vierailija
766/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terroristeillä ei lue POLICE selässä...

EIKÄ TULLIVIRANOMAISILLA.

Mitä ketun Tulli/rajaviranomainen teki ketun Minneapolisissa?!

Kysyn vaan!!!!!!!!!

Vierailija
767/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terroristeillä ei lue POLICE selässä...

EIKÄ TULLIVIRANOMAISILLA.

Miksei se ole tullaamassa vaan ammuskelemassa?!

Vierailija
768/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan meidän päättäjät ihan tietoisia mitä tuossa maassa tapahtuu? Nyt olisi korkea aika erota Natosta vaikka itse, ja laittaa liittolaisuus poikki. Haetaan liittolaiset mieluummin euroopasta. Yhdysvaltoihin ei voi enää missään tapauksessa luottaa.

Ai, erota natosta?

Kannattaa sitten samalla puhelinsoitolla ilmoittautua kansalaisopiston venäjän kursseille. Nää on nimittäin vaihtoehdot.

Vierailija
769/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 774/776. Tästä huomaa, ettet tiedä mitään Amerikasta. Käsityksesi maasta satoine miljoonine ihmisineen perustuu muutaman julkisuuden henkilön, kuten Kirkin, puheisiin. Minä amerikkalaisena olen käynyt maassa usein ja tunnen monia aivan tavallisia ihmisiä heidän mielipiteineen. Sinä vain katsot amerikkalaisia telkkarista ja luulet tietäväsi jotain heistä. Mutta ihan sama, en jää vänkäämään kanssasi. Olet selvästi immuuni totuudella joka tapauksessa. 

Vierailija
770/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auton edessä seisoi se agentti, kun nainen yritti ajaa pois. Agentti väisti kuskipuoleiselle ikkunalle ja ampui. Turha tappo, ei pitäis seistä auton edessä, varsinkin kun youtube on täynnä poliisin bodycam videoita miten autoilijat jenkeissä meinaa jyrätä poliisin kyseisissä tilanteissa.

Miksi se nainen yritti ajaa pois?

Vierailija
771/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa.

Voipi olla nimen vaihto ja suojeluohjelma Iceläisellä edessä. Päälle se fakta että kun hallitus vaihtuu niin voi oikeasti elinikäinen vankeusrangaistus napsahtaa.

Vierailija
772/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse asiassa puoliksi amerikkalainen. :) Tiedän kyseisestä maasta huomattavasti enemmän kuin sinä. Suurin osa amerikkalaisista ei tunne Suomea, mutta ne jotka tuntevat, pitävät sitä pohjoismaisena maana, josta heillä on vähän turhankin ruusuinen kuva. Ja usko pois, valkoiset amerikkalaiset tuntevat hengenheimolaisuutta eurooppalaisten kanssa, kuten usein myös toisinpäin. Jakaahan kumpikin saman rodun ja eurooppalaisen kulttuuritaustan. Suomalainen maahan muuttaja Amerikassa olisi todella paljon tervetullumpi kuin loputtomat ei-valkoiset vyöryt kehitysmaista. Koko viestisi on pelkkää valhetta vailla mitään todellisuuspohjaa. 

Ja minä olen Jeesus. 

Ilmeisesti luit vain kommentin väitteen puoliksi amerikkalaisuudesta? Mikä hänen kommentissaan on mielestäsi epäuskottavaa? Amerikassa tykätään enemmän valkoisista maahanmuuttajista? Pohjoismaita ihaillaan usein liikaakin? Jeesus on muuten keski- ja eteläisessä amerikassa melko normaali nimi, joten ehkä sinä olet nimeltäsi Jeesus.

Vierailija
773/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että vapauttava loppuraportti on Kash Patelin pöydällä jo ja tuo ICE:n agentti on Meksikossa.

Paikalliset viranomaiset ja poliisi on muuten jo suljettu rikostutkimuksesta ulos. Eli valtion FBI tutkii valtion rajalaitoksen rikosta. Kuullostaa toooosi luotettavalta. 

Vierailija
774/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittävä nähdä miten ICE venkoilee vastuusta. Kun kerran on filmiä ja todistajanlausuntoja. Voipi raippa rapsahtaa ampujalle. Tuosta voi saada elinkautisen. Jos ei nyt niin sitten kun tuo hallitus on manan mailla.

Tuo on yksi harvoja paikkoja Usa:ssa jossa saa sentään vain elinkautisen/ elinkautisia. Muualla tulee rankempi rangaistus.

Siis ei nyt kun Trump heti armahtaa mutta tosiaan myöhemmin kun ei ole enää johdossa.

Mitähän tuon ice:n tyypin perhe miettii tälläkin hetkellä isästään. Voivat katsoa isän tekoja netistä.

Aika nopeesti selvisi netissä ammujan nimi.

Valkoinen mies , totta kai. 

Vierailija
775/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton edessä seisoi se agentti, kun nainen yritti ajaa pois. Agentti väisti kuskipuoleiselle ikkunalle ja ampui. Turha tappo, ei pitäis seistä auton edessä, varsinkin kun youtube on täynnä poliisin bodycam videoita miten autoilijat jenkeissä meinaa jyrätä poliisin kyseisissä tilanteissa.

Miksi se nainen yritti ajaa pois?

Koska oli keskellä tietä. Olisiko pitänyt jäädä siihen vai? Ei noilla naamiopelleillä ole mitään poliisin oikeuksia estää auton kulkua tai pyytää edes ulos autosta. He rikkoivat lakia seistessään edessä.

Vierailija
776/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikalliset viranomaiset ja poliisi on muuten jo suljettu rikostutkimuksesta ulos. Eli valtion FBI tutkii valtion rajalaitoksen rikosta. Kuullostaa toooosi luotettavalta. 

Eli ei tutki. Toteaa: Ei mitään katsottavaa, hajaantukaa! Hallinto on umpi-korruptoitunut.  

Vierailija
777/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti 774/776. Tästä huomaa, ettet tiedä mitään Amerikasta. Käsityksesi maasta satoine miljoonine ihmisineen perustuu muutaman julkisuuden henkilön, kuten Kirkin, puheisiin. Minä amerikkalaisena olen käynyt maassa usein ja tunnen monia aivan tavallisia ihmisiä heidän mielipiteineen. Sinä vain katsot amerikkalaisia telkkarista ja luulet tietäväsi jotain heistä. Mutta ihan sama, en jää vänkäämään kanssasi. Olet selvästi immuuni totuudella joka tapauksessa. 

Et ole amerikkalainen, olet vain valehtelija. Kuka tahansa aikuinen näkee sen. 

Vierailija
778/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://youtube.com/shorts/YPH8NPZmFgE?si=cJsWSEXzbTHbYfKY

Näyttääkö tämä teistä joltain muulta, kuin väärän väristen jahtaamiselta? Eivät kysy mitään, eivät kerro keitä ovat, ottavat vain kiinni kadulta kaikki jotka eivät ole valkoisia.

Mikä on ongelma? Näytät vaan henkkarit ja ne toivottaa hyvää päivänjatkoa.

Villi Pohjola sarjasta tunnettu intiaaninäyttelijä pidätettiin koska ICE eivät uskoneet hänen henkkareitaan.

Vierailija
779/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pressa jo ilmoitti kuka on syyllinen tai ei. Onko tuota ICE-äijää edes pidätetty vai missä lie se luuraa. Pressa suojelee.

Vierailija
780/1118 |
09.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on epäselvää? Yritti ajaa agentin päälle, mutta tuli itse ammutuksi.

Lopeta valehteleminen! Kukaan ei yrittäny ajaa kenenkään päälle. Mutta naamiopelle tosiaan rikkoi lakia seisomalla auton edessä.  

Ketju on lukittu.