Kuinka toimia vaikeassa suhteessa
Tästä on jo muutama vuosi, mutta vaivaa edelleen. Ex-kumppanin kanssa oltiin jatkettu puolisen vuotta erillään, mutta tapailtiin, oli kivaa ja tavatessa usein myös "rakasteltiin". Soiteltiin ja läheteltiin viestejä. Eromme johtui siitä, että kumppanini ei halunnut sitoutua, hänellä ei ollut aikaa eikä psyykkistä kykyä juuri silloin mihinkään sellaiseen. Tämä oli minulle ok.
Yhtenä iltana hän pyysi mut ihan vaan pitsalle, tuli vastaan kun pääsin töistä. Hän halasi, pussasi ja kertoi siinä ulkona, julkisella paikalla, että on todella rakastunut yhteen naiseen. Olivat tapailleet nelisen kuukautta. Minulle oli laitettu sydänviestejä ja minua oli pantu sen koko ajan. Hän sanoi vielä tosissaan, että minun pitäisi olla onnellinen heidän puolestaan.
Onko tämä ok? Olinko mä vain liian herkkä kun aloin itkeä silloin? Eihän me oltu enää yhdessä, mutta mielestäni ne hellyyden osoitukset ja sydänviestit olisi voinut lopettaa jo paljon aiemmin. Ollaan edelleen ystäviä, mutta jotenkin perusluottamus on mennyt. Eikä ex edelleenkään oikeasti ymmärrä, kuinka en ollut onnellinen hänen ja tämän naisen puolesta.
Kommentit (4)
Siis mikä tässä on ongelma? Osta pullo samppanjaa ja korkkaa se, kun olet päässyt m*lkusta eroon. Ja testaa seksitaudit.
Ah, kiitos teille! Se toinen nainenhan jätti sen aika nopeaan ja taas ex kömpi mun luo. Vihdoin alan tajuta sen mulkun mulkuuden ja oman arvoni. Mutta edelleen vaivaa tuo, kuinka joku voi käyttäytyä noin ja antaa olettaa, että mä olen se paska tyyppi.
Ole onnellinen ettet ole tuon naisen asemassa! Sinä sentään pääsit tuosta paskasta eroon, tuota hänen nykyistä naistaan kusetetaan edelleen..