Naisen tuoksu ja maku
Tietääkö naiset itse miltä he alhaalta maistuvat? Onko naisilla yleisesti halua tietää, miltä he maistuvat kun heitä nuollaan eli maistavatko he joskus myös itse?
Kommentit (7)
Ex-vaimolla oli isot labia minorat, melko voimakas tuoksu, sellainen mieto hien ja pissan sekoitus. Ja maku oli sellainen happamahko, vähän kuin miltä 9V paristo tuntuu kielenpäässä. Ja nuolemista seuraavana päivänä kielen alla oleva jänne oli karhea ja arka ja sitä kesti parin päivän ajan
Seuraavalla naisystävällä oli pienet häpärit, lähes tuoksuton värkki, mutta sama hapan maku ja kielen alunen tuli araksi.
Nykyisellä naisystävällä on keskikokoiset labia minorat, sellaiset sievät nykeröt, jotka kurkistabat ulonpien välistä. Tuoksua ei juuri ole, eikä minkäänlaista "hapanta" makua. Myöskään kielen alunen ei tule araksi ja karheaksi vaikka nuolisi puoli tuntia.
Muita naisia en ole nuollut, mutta kolmen em. tapauksen perusteella myös maussa ja tuoksuissa on selviä eroja.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehillä yleisesti halua maistaa omia tuotoksiaan?
Ei ole. Olen kyllä joskusnuollut klittaa toisella kierroksella, mutta ei siinä tarvinnut omia liemiä maistella.
Vierailija kirjoitti:
No pentuna varmaan suurin osa pojistakin on omaa lipaissut kun uutta jännää kamaa tulee ulos.
Pillujen maussa on selviä eroja samoin kuin sperman. Vaihtelee ihmisen, kuukautiskierron, hygienian ja ravinnon mukaan.
Hyvä kiimapillu on niin herkkua, tuoksuu kukilta, mereltä ja maistuu umamilta, suolalta ja osterilta etikalla. Joskus lievä virtsan aromi on havaittavissa, mutta tämä ei häiritse niin kauan kun pH ja hygienia on kunnossa.
Olen myös haistanut pillua, jossa bakteerivaginoosi, eikä tulisi mieleenikään nuolaista.
Kullit ovat pääsin mauttomia nahkapötkylöitä, ja sperma vaihtelee sellaisesta herkkukiisselistä kitkerän metalliseen eltaantuneeseen. Plääh. Tai nam. Riippuu ihmisestä :D
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän jokainen teinipoika ole maistanut omaa spermaansa.
Kyllä. Vaikea sitä on olla maistamatta.