Kuinka karvainen olet?
Miten on? Itde olen vähäkarvainen ja säärissä kasvaa vähän vaaleita karvoja :)
Kommentit (34)
Lapsesta asti sellaista untuvakarvaa ihan liikaa kaikkialla. Koko ajan joku kysymässä olenko apina vai syömishäiriön takia alilämpöinen. Aikuisena ei ole haitannut, opettelin itse sokeroimaan kotona jokin aika sitten kasvoja lukuunottamatta kaikki paikat ja voi pojat! Sileä iho, ei pistelevää sänkeä eikä enää kuivaa ihoa, sillä sokerointi kun kuorii niin imeytyy paremmin rasvakin. Parasta!
Karvaa kasvaa ihan normaaleissa paikoissa, mutta se karva on ehkä epätavallisen tuuheaa naiseksi, sääret on miehekkään karvaiset, varmaan isältä perittyä, isä oli karvainen kuin gorilla. Veljellä taas ei edes parta kasva, tasan ei mennyt karvaisuudenlahjat meillä..
Vierailija kirjoitti:
Karvaa kasvaa ihan normaaleissa paikoissa, mutta se karva on ehkä epätavallisen tuuheaa naiseksi, sääret on miehekkään karvaiset, varmaan isältä perittyä, isä oli karvainen kuin gorilla. Veljellä taas ei edes parta kasva, tasan ei mennyt karvaisuudenlahjat meillä..
Nyt on vaikea sanoa kumpaa teistä mahtaa ottaa päähän enemmän.. Olen kuullut, että miehille parta on jostain syystä tärkeä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vaikea sanoa kumpaa teistä mahtaa ottaa päähän enemmän.. Olen kuullut, että miehille parta on jostain syystä tärkeä asia.
Nuorille miehille se on tärkeä, tai siis huono jos se kasvaa huonosti tai peräti ei ollenkaan. Vanhemmiten se menettää yleensä merkityksensä ja sillä karvan kasvulla tai kasvamattomuudella ei ole niin merkitystä.
Pakaroissa ja selässä ei ole, jalat onkin katastrofi. Muutamakin nainen huomauttanut asiasta.
Mikään ei ole parempaa kuin viiksekäs mies nuolemassa posliinia. Itselläni on viikset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljeä harmittaa parrattomuus, en siitä muuten tietäisi mutta kerran se valitti kuin ei parta kasva. Minua ne karvaiset sääret ei pahemmin haittaa.
Paksut, pitkät hiukset pidän mutta muuten kaikki karvat sokeroin pois. Pildekarvat erityisesti. Mukavampi antaa sedille seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorille miehille se on tärkeä, tai siis huono jos se kasvaa huonosti tai peräti ei ollenkaan. Vanhemmiten se menettää yleensä merkityksensä ja sillä karvan kasvulla tai kasvamattomuudella ei ole niin merkitystä.
Olihan se kun 16 vuotiaana pääsi ravintolaankin, vilautin vaan kevarikorttia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on karvaa palleissa, peniksessä, kainaloissa, päässä, naamassa, p-reiässä, rinnassa ja selässä, käsissä ja jaloissa, normaalia vielä tämäkin.
Oikeesti.
Kasvaako jollakin karvaa itse peniksen varressa tai esinahkassa karvoja?
Eikös yleensä karvaa kasva vain tatin juuressa, palleroissa ja häpykummulla, alavatsalla, persereiän kohdalla?
Kertokaas ny.
En oo nähny vähään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Paksut, pitkät hiukset pidän mutta muuten kaikki karvat sokeroin pois. Pildekarvat erityisesti. Mukavampi antaa sedille seksiä.
Antaa seksiä?
Sedille.
Makaat kuin x ja joku ihan kuka tahansa työntää molon. Sisään. 3 min ja thatsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on karvaa palleissa, peniksessä, kainaloissa, päässä, naamassa, p-reiässä, rinnassa ja selässä, käsissä ja jaloissa, normaalia vielä tämäkin.
Oikeesti.
Kasvaako jollakin karvaa itse peniksen varressa tai esinahkassa karvoja?
Eikös yleensä karvaa kasva vain tatin juuressa, palleroissa ja häpykummulla, alavatsalla, persereiän kohdalla?
Kertokaas ny.
En oo nähny vähään aikaan.
Emmää kehtaa kertoo, enkä lähettää kuvaa, sun tarttis tulla tsiigaamaan, totta se piru vietä on...
Minulla on 50 vuotiaaksi ollut itselleni sopiva kartoitus. Hiuksia on paljon. Kainalo- ja häpykarvoitus on ollut maltillinen. Niitä olen sheivannut. Säärissä tai muualla ei ole karva kasvanut.
Nyt on alkanut hiukset ohenemaan ja kartoitus kasvoissa lisääntymään, mistä en pidä yhtään!