Ahmin täällä leipäjuustoa
Kommentit (48)
Olet varmaan sen näköinenkin. Että tulee vähän ahmittua
Jokunen päivä sitten sulla oli lonkeroa. On se kiva, kun aina kerrot syömisesi ja juomisesi. Ei mene tämäkään palsta tylsäksi!
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan sen näköinenkin. Että tulee vähän ahmittua
Niin olen. Kymmeniä kiloja on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Jokunen päivä sitten sulla oli lonkeroa. On se kiva, kun aina kerrot syömisesi ja juomisesi. Ei mene tämäkään palsta tylsäksi!
Joo, niin oli. Pari, sinistä lonkerotölkkiä oli silloin.
Vierailija kirjoitti:
Ja laihduttaminen ei kiinnosta, juupa juu. Sitten valitat, kun voit niiin huonosti ja liikkuminenkin on vaikeaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja laihduttaminen ei kiinnosta, juupa juu. Sitten valitat, kun voit niiin huonosti ja liikkuminenkin on vaikeaa...
Ei se oikein kiinnosta.
Mutta juomana mulla on Pirkka Parhaat super smoothie, vireys smoothie.ap
Pikkasen kun paistinpannulla lämmittää ja sitten syö esim. viikunahillon kanssa niin 😋
Sua kiinnotaa koko maailmassa vain ja ainoastaan oma napasi ja sen ympärillä pyöriminen. Tekee täysin tyhjänpäiväisiä aloituksia, "aikuinen" ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnotaa koko maailmassa vain ja ainoastaan oma napasi ja sen ympärillä pyöriminen. Tekee täysin tyhjänpäiväisiä aloituksia, "aikuinen" ihminen!
Niin, no meitä aikuisia ihmisiä on erilaisia. Kiinnostaisi mua monikin asia tässä elämässä, mutta mun elämäni on vain mennyt näin.ap
Yks smoothiehan kaiken pelastaakin...Mutta pääasia, että tuli mainittua! Kerro nyt, mitä kaikkea muutakin sulla on. Vai pitääkö ne tiedotukset säästää tulevaisuuteen🤣🤣🤣🤣🤣
Suolaa ja rasvaa monisairaalle, juhuu!!
Varo, se on todella energiatiheää.
Vierailija kirjoitti:
Yks smoothiehan kaiken pelastaakin...Mutta pääasia, että tuli mainittua! Kerro nyt, mitä kaikkea muutakin sulla on. Vai pitääkö ne tiedotukset säästää tulevaisuuteen🤣🤣🤣🤣🤣
Eihän se mitään pelasta. Mulla on paljon ruokaa, kun tänään kaupassa kävin.ap
Mä vetäsin kuukauden putkeen joka päivä leipäjuustoa tai fetajuustoa, kolesteroli nousi 3,6:sta 4,8:aan.
Ahmimisesta tulee vain huono olo. Että älä sitten kitise, kun voit taas huonosti.