Menisitkö Minja Koskelan kanssa kahville?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on KUKA SE ON.
Vasemmistoliiton puheenjohtaja
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on KUKA SE ON.
Minja äänestäjäkunta sanoo ketä
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin menisin. Kaikesta emme samaa mieltä ole, mutta sitäkin mielenkiintoisempi keskustelu saataisiin aikaan.
Kyllähän sinä tiedät että Minja saisi raivarit yhdestäkin poikkeavasta mielipiteestä ja haukkuisi sinut persuksi.
Sofia Virran päiväkahveille menisin heti, muttei sentään minkään vassariharakan!
Kommarilla ei niin isoa rahaa ole, että menisin.
Tämå jäi puuttumaan vaihtoehdoistasi.
Niin.
Kyllä. Ja sanottakoon nyt sekin tässä että menisin myös Riikka Purran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virran päiväkahveille menisin heti, muttei sentään minkään vassariharakan!
Hirveitä harhoja.
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on KUKA SE ON.
Persu.
Vaikuttaa sen verran niheältä tyypiltä että en. Li Anderssonin kanssa sen sijaan voisin mennä kaljalle.
Menisin kyllä, totta kai, mutta miksi helvetissä Minja Koskela haluaisi kahville kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin menisin, koska olen eri mieltä lähes kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Sofia on kyllä sen verran kuuma, varsinkin kun tulistuu ja korottaa ääntään että täytyy olla samaa mieltä.
Kuten kommarit aina se joisi oman kupillisensa ja joisi sitten mun kupilliseni kunnon kommaritapaan: se mikä on mun on mun, ja se mikä on sun on myös mun!
En menisi kenenkään kanssa kahville. En juo kahvia.
Minjasta en tiedä, mutta Vehviläinen keksi kyllä parhaan keinon päästä treffeille ja saada vielä nainen ne maksamaan. Ihan vaan ilmoittamalla, että et kelpaa ja kas, vasemmistolaiset naiset ilmoittelee kilvan netissä, että nyt kyllä Kimmo lähdet mun kanssa kahville, minä maksan, jutellaan kateudesta ja katkeruudesta.
Pitäisikö muiden tehdä samoin? Ja jos ei Minja ota yhteyttä, niin voi syyttää syrjinnästä!
Miks en menisi. Eduskunnasta löytyy vaan muutama henkilö että en juttuun pääsisi puoluekannasta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Purran kanssa olisi kyllä mielenkiintoista. Ei puhuttaisi politiikasta mitään, vaan vaikka musiikista ja taiteesta.
Tietenkin menisin. Kaikesta emme samaa mieltä ole, mutta sitäkin mielenkiintoisempi keskustelu saataisiin aikaan.