Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minja Koskela pyysi Kimmo Vehviläisen kahville, sai pakit?

Vierailija
07.01.2026 |

"Vasemmistoliiton puheenjohtaja Minja Koskela kommentoi Instagramissa radiojuontaja Kimmo Vehviläisen näkemyksiä vasemmistoliittolaisista.

Kutsun sut mielelläni kahville keskustelemaan siitä, mistä kaikesta muusta kuin katkeruudesta vasemmistolainen ajattelu voi kummuta! Minulla vasemmistolaisuuteen liittyvistä tunteista vahvimpia ovat rakkaus, toivo ja usko siihen, että parempi maailma on mahdollinen, Koskela kirjoittaa.

Koskela sanoo olevansa joskus vihainen epäoikeudenmukaisuudesta, mikä on kuitenkin ok. Silloin hän pyrkii kääntämään vihaisuuden toiminnan katalyytiksi.

Eli kantsii vielä tsekata fiilikset vasemmistolaisuudesta. Saatat yllättyä iloisesti! Hyvää uutta vuotta!

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c2037bcd-e740-40ba-8b9e-9f0d2d…

En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen tai ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa, Vehviläinen sanoi."

En minäkään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole tavannut palstalla vielä vasemmistolaista joka ei valehtelisi, ilmiantaisi, projisoisi, parveilisi tai kiemurtelisi loputtomiin yksinkertaisten kysymysten edessä.

Vierailija
2/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä ajatuskin kahvitteluhetkestä tuollaisen änkyräkommunistin kanssa puistattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minja tarjoaa päiväkahvit, Kimmo tuo kermat

Vierailija
4/4 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Koskela sanoo olevansa joskus vihainen epäoikeudenmukaisuudesta, mikä on kuitenkin ok. Silloin hän pyrkii kääntämään vihaisuuden toiminnan katalyytiksi.-

Tässähän tämä tulikin. Viha joka huokuu yhteiskuntaamme.

Kimmo on täysin oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme