Pitsa on ehkä maailman parasta ruokaa.
Kommentit (24)
No minulle se ei ole oikeata ruokaa kuten esim. nakkikastike ja muusi ovat. Pizza toki käy aamu- tai välipalaksi.
Eipä ihme, että ihmiset lihovat. Pizzassa on valtavasti kaloreita. Kun minä söin pizzaa viimeksi 1990-luvulla, pienin pizza riitti minulla neljäksi ateriaksi, kun toiset söivät isomman pizzan yksinään yhdellä istumalla ja saivat tuhansia kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ihme, että ihmiset lihovat. Pizzassa on valtavasti kaloreita. Kun minä söin pizzaa viimeksi 1990-luvulla, pienin pizza riitti minulla neljäksi ateriaksi, kun toiset söivät isomman pizzan yksinään yhdellä istumalla ja saivat tuhansia kaloreita.
Laitetaan se kuuluisa mitali tulemaan woltilla.
Voisin syödä pitsaa joka ruualla.
Kova-punka!
Ei ole ! Maggisbeggikset Airflyeristä on!
Maailman parhaaksi ruoaksi on valittu Rendang Curry...
Nasi Goreng kakkosena.
Jauhelihakeitto on ainakin minusta paljon parempaa tai sitten perunamuussi ja jauhelihaperunalaatikko. Jos saisin syödä loppuelämäni vain yhtä ruokaa, valitsisin varmaan jauhelihakeiton.
Pitsaakin toki syön ja teen itse, mutta en valkkaa sitä parhaimman joukkoon.. enemmänkin lasken sen samaan kastiin kuin roskaruoka.
Vierailija kirjoitti:
Voisi syödä joka päivä 🍕🤤
Olen syönytkin. 😋
Pizzataikinassa ei ole yhtään rasvaa.
Ainakin se on ruokalaji, jonka yleistyminen on johtanut lasten ja nuorten ylipainokriisiin kaikkialla maailmassa.
Oletko kehitysvammainen?
Toisin sanoen vähäjärkinen?