Kimmo Vehviläinen kerrankin oikeassa.
"En ole vielä tavannut vasemmistoliittolaista, jonka koko elämä ja sielu ei perustuisi vain katkeruuteen ja ajatukseen siitä, että muut ovat minulle velkaa" ja että "Sinä, joka ajat noin hienolla autolla, anna minulle rahaa".
Kimmo on kerrankin täysin oikeassa.
Kommentit (76)
En diggaa vasemmistoa. Olen siis persu. Jännä logiikka.
Ei taida montaa vasemmistolaista tuntea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun vasemmisto on edes hippusen isänmaallisia saatan heikeläisiä äänestää. Nyt en vaikka olen tavan duunari, mutta tuo venäjämielisyytensä närästää liikaa!!!
Ketkä vasemmistossa ovat venäjämielisiä?
Koko porukkahan vastusti mm. miinankiellon purkamista ja Natoon menoa.
Vasemmisto ei vastustanut Natoa, vaan vei meidät Natoon (Marinin hallitus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa vasemmistolaisista pitäisi? Ovat aina uhriutumassa omasta ja toistenkin puolesta, sekä alati kädet muiden taskuissa.
Pikku kakkakalsari.
No joo, joku pieni kakkakalsari saattaa pitää vasemmistolaisesta henkilöstä. Yleensä lapset rakastavat vanhempiaan, vaikka nämä olisivat vaikka millaisia hirviöitä.
Heitetäänkö Kimmo nyt junan alle?
Ja minä en tunne muita vasemmistolaisia kuin hyvin koulutettuja, työssä käyviä ja varakkaita.
Meni maku nyt kyllä koko Vehviläisestä.
Ihmettelen Vehviläisen ajatusta vasemmistosta. Ja jos jotain katkeraa pitäisi miettiä, niin kyllähän oikeistolla yleensä aina on naama norsun veellä, vai miten voisi Purran ja kumppaneiden ilmeitä paremmin ilmaista. Ja itse äänestän vasemmistoa, enkä ome velkaa kenellekään, enkä oleta, että joku antaisi mulle rahaa. Päin vastoin, olen tehnyt huomattavia lahjoituksia ihmisille elämäni aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa vasemmistolaisista pitäisi? Ovat aina uhriutumassa omasta ja toistenkin puolesta, sekä alati kädet muiden taskuissa.
Pikku kakkakalsari.
No joo, joku pieni kakkakalsari saattaa pitää vasemmistolaisesta henkilöstä. Yleensä lapset rakastavat vanhempiaan, vaikka nämä olisivat vaikka millaisia hirviöitä.
Duunareiden jälkeläisiä me kaikki olemme, sinäkin. Mikä saa sinua vihaamaan noin paljon omia juuriasi?
On aika aivopestyn oloinen vauveli.
"Jos joku kannattaa suvaitsevaisuutta, se on SEKAISIN!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut yllätyksenä, että Vehviläinen on persu. En ole koskaan tykännyt siitä.
Ei ole persu vaan kokkari.
Sehän on nykyään sama asia.
"Koskela ja Veronika Honkasalo: Käännytyslaki on synkkä tahra eduskunnan ja oikeusvaltion historiassa" Lähde: vasemmisto.fi
Minulla on muutama vasemmistolainen sukulainen, ja palkka 6000-7000, joten eivät mitään tukiloisia, eli en tajua Vehviläistä.
Vierailija kirjoitti:
Heitetäänkö Kimmo nyt junan alle?
Eiköhän se heittänyt itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo on höhlän näköinen " muodikkaissa " silmälaseissaan ja hapsu tukassaan. Oikein jonnin joutava pöljä sekä turha radio höpisijä.
Siinäpä taas kerran harkittu viesti.
No on se! Käy optikolla niin se auttaa! Näet paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut yllätyksenä, että Vehviläinen on persu. En ole koskaan tykännyt siitä.
Ei ole persu vaan kokkari.
Vähäpersu.
Ap kuulostaa juuri sellaiselta, jota Kimmo voisi rakastaa, eli Kimmolta itseltään. Itse en Kimmoa jaksaisi kuunnella sekuntiakaan. Sama tietysti muidenkin oikeistolaisten "rakastajien" ja "talousnerojen" kohdalla.
Herrajjestas mitä älykääpiöporukkaa!
Tappelevat jonkun persun typeristä sanoista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikku kakkakalsari.
Sinä olet y-y-y-y-y-y-y-y-y-yy, yhteiskunnan Aaro!
Vehviläinen kärjistää, mutta on hän melko lailla oikeassa.
Mä taas oikeastaan olen pitänyt, ja olen tykännyt siitä Ståhlin kanssa tekemästään podcastista.
No, Kimmo ei ole tavannut mua, mä äänestän vasemmistoa vaikka mulla on omaisuutta omasta takaa, ei tarvitse olla katkera eikä kade kenenkään autosta.