Kuinka pitkän ajan jälkeen pakit saanut deitti on vielä ottanut teihin yhteyttä?
Sain juuri viestin 'mitä kuuluu?' tyypiltä jonka kanssa kävin treffeillä 5 vuotta sitten. En vastannut mitään, melko epätoivoista
Kommentit (8)
Vuosi meni. 🙄 Kerran kävin treffeillä ja sen jälkeen oli jo hommannut sormukset yms. Ihme sekopää. Tyyppi asui vielä samassa kämpässä exänsä kanssa.
Kuulostaa mun exältä. Säilyttää kaikkien numerot ja ottaa yhteyttä sopivin väliajoin. Ei jätä entisiä naisiaan rauhaan ei sitten millään.
Vajaa 10 vuotta. Toinen tapaus n. 5v päästä.
Jotkut ottavat aika ajoin yhteyttä vielä vuosikymmenienkin kuluttua. Tosin ei kukaan niistä muutamasta, joiden kanssa oli ihan molemminpuolista vakavaa kiinnostusta, mutta jonka kanssa päätin jostakin muusta syystä olla jatkamatta suhdetta. Ne vakavimmat ihastukset, joiden yhteydenottoa olen joskus jopa salaa toivonutkin, eivät ole enää koskaan ottaneet minuun yhteyttä. He ovat suhtautuneet kunnioituksella.
Yksi jotain 10vuoden kulutyua soitteli. En tunnistanut numeroa ja vastasin. Ei niin kiva yllätys.
Toinen tapailumis, joka vadtasi viesteihin päivien kuluttua kun tapailimme, ja teki ohareita, alkoi aktiivisesti viestittelemään kun pistin välit ooikki. Yritti soitella välillä. Tätä kestti joku vuoden, vaikka en koskaan vadtannut. Vaihteli numeroitaan joista viestitteli ja soitteli. Lopulta sanoin ilmoittavani poliisille jos ei lopetä häirintää, lopetti.
Pari miestä (eri aikoina toki) otti yhteyttä vielä kuukauden jälkeen, toinen muistaakseni kolmannen kerran vielä puolen vuoden jälkeen. Oikeastaan vähän kadun etten antanut tälle toiselle mitään parempaa mahdollisuutta. Käytiin kyllä pari kertaa treffeillä, mutta kun ei sytytä niin ei sytytä. Olin juuri muuttanut pois kotoa, joka oli hyvin kontrolloiva ja määräilevä paikka. Olin epävarma ja halusin ehkä nauttia vapaudesta. Järkevästi ajateltuna olisin ehkä saanut vakaan ja fiksun miehen, joka opiskeli ja oli muutenkin kunnollinen. Joskus sittemmin etsin hänet mm. linkedinistä ja hänellä oli kyllä erittäin hyvä CV.
Sitten toisaalta tuli aikoinaan langettua vähän epämääräisiin renttuihin, joista ei niistäkään (onneksi!) tullut mitään. Miiksi se joskus meneekin niin, että hyvän ihmisen ohittaa ja sitten jää kiinni niihin ei-niin-hyviin?
Nainen otti yhteyttä kun minusta tuli varakas. Sitä ennen oli sanonut ettei lähde kanssani treffeille. Olin kasvotusten pyytänyt treffeille. Sitten minun veljeni oli kertonut että saatiin perintö niin nainen lähetteli ainakin 50 viestiä minulle että eikö mennä treffeille.
0 päivää. Minulle ei ole koskaan käynyt noin