Onko sinulla jokin inhokkijuontaja jonka takia et katso koko ohjelmaa vaikka se olisi kiinnostava?
Jotkin juontajat ovat oikeasti todella ärsyttäviä. Minä en katso mitään V.Pimiän juontamaa ohjelmaa. Enkä katso MTV3 uutisia joissa sössöttää Alm-siira.
Kommentit (183)
Itseään täynnä oleva Pimiä on pahin.
Saariluoma ja Pimiä. En katso mitään missä on nämä tyypit. TTk:ta voi ruveta katsomaan kun Pimiä lähti. Ikävä kyllä pitää lopettaa MasterChefin katsominen, kun tulee sinne käiättämään.
Kaikki jotkka haisevatkin woketukselle.
Kaikki missä on vappu pimiä tai anni hautala/ihamäki jää katsomatta.
Ei ole. Olen hyvä soputumaan ihmisiin tai uusiin paikkoihin. Ei tee heikkoakaan. Sitäpaitsi pidän ihmisistä.
Jukka Lindström, huutaa kurkku suorana.
Se yksi rusettipää rouva on kyllä aika minäminäminä potenssiin 18.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin kohdalla laitan äänet pois juonnon ajaksi ja takaisin juonnon loputtua.
YLE 1 Olli Haapakangas sössöttää sietämättömästi.
Maajussille morsian jäi kun Pimiä tuli siihen. Miia Knuutilasta tykkäsin..
Vierailija kirjoitti:
Hirviniemi ja Roope Salminen.
Jännä, miten Salmisen seksirikostelu hävisi mediasta hyvin nopeasti, kun taas joidenkin vanhat törttöilyt muistetaan mainita joka ikisessä heihin liittyvässä jutussa.
Vappu Pimiä, Anni Ihamäki ja Heikki Paasonen. Eka ja vika on ihan loppuukäytettyjä naamoja, keskimmäisessä on vaan jotain ärsyttävää.
Maria Veitola, Ina Mikkola (se rusettipää)
En tiedä miksi, mutta ärsyttää aivan suunnattomasti Ylen urheilutoimittaja Petra Manner, joka haastattelee aina urheilijoita suoritusten jälkeen. "Ei nyt ihan onnistunu tänään suoritus, avaisitko vähän tätä?"
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola, Ina Mikkola (se rusettipää)
Miksi tuo Mikkola pitää sitä rusettia aina? Aivan hoopon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jukka Lindström, huutaa kurkku suorana.
Se ei osaa kertoa noita juttujaan kunnolla ja oikein vaikka ne onkin hauskoja / osuvia vaan niistä menee paras terä tuon tyypin takia. Tai siis en mä tiedä kirjoittaako se niitä edes itse, mutta eniveis. Sillä on jotenkin väärä rytmi puheessa ja tuo huutopuhuminen ei paranna asiaa.
Selviytyjiä ei voi enää katsoa. Riku Rantala on vaan liian vassari.
Jos ohjelmassa on Aku Hirviniemi tai Jaajo Linnonmaa, niin en vaan pysty, vaikka olisi muuten kuinka kiinnostavasta jutusta kysymys. Molemmat ovat olleet niin pitkään tekohauskoissa pakkonauratus-rooleissa, ettei enää edes pelasta, vaikka yrittäisivät vetää jotain juontoa täysin vakavasti, kun mieleen tulee vaan ne kaikki kamalat kakkapieruvitsit, mitä ovat viljelleet koko uransa.