Onko sinulla jokin inhokkijuontaja jonka takia et katso koko ohjelmaa vaikka se olisi kiinnostava?
Jotkin juontajat ovat oikeasti todella ärsyttäviä. Minä en katso mitään V.Pimiän juontamaa ohjelmaa. Enkä katso MTV3 uutisia joissa sössöttää Alm-siira.
Kommentit (275)
Vappu Pimiä, Anni Ihamäki ja Heikki Paasonen. Eka ja vika on ihan loppuukäytettyjä naamoja, keskimmäisessä on vaan jotain ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola, Ina Mikkola (se rusettipää)
Miksi tuo Mikkola pitää sitä rusettia aina? Aivan hoopon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Jukka Lindström, huutaa kurkku suorana.
Se ei osaa kertoa noita juttujaan kunnolla ja oikein vaikka ne onkin hauskoja / osuvia vaan niistä menee paras terä tuon tyypin takia. Tai siis en mä tiedä kirjoittaako se niitä edes itse, mutta eniveis. Sillä on jotenkin väärä rytmi puheessa ja tuo huutopuhuminen ei paranna asiaa.
Selviytyjiä ei voi enää katsoa. Riku Rantala on vaan liian vassari.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta ärsyttää aivan suunnattomasti Ylen urheilutoimittaja Petra Manner, joka haastattelee aina urheilijoita suoritusten jälkeen. "Ei nyt ihan onnistunu tänään suoritus, avaisitko vähän tätä?"
Petran kirskunta on vielä siedettävää mutta sen arffmanin makeilu ja vastausten syöttäminen urheilijoille on raivostuttavaa kuunneltavaa. Miksi ne ei saa itse vastata ihan omin sanoin?
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää Susanna Lainetta. Tähdet tähdet olisi kiinnostava ohjelma jota haluaisin seurata, mutta en vaan pysty koska juontaja jatkuvasti huutaa.
Tässä ohjelmassa Suski kyllä alitti riman täydellisesti, toivottavasti tsjuaa jatkossa pysyä poissa ainakin tästä ohjelmasta.
En voi katsoa TV:tä lainkaan. Tyhmää tavaraa siellä ja aivopesevää.
No nyt Arman kun paljastui hänen joko älyllinen vajaus tai sitten rasismi. Luulin reiluksi jäbäksi, mutta ei.
Salminen, Leppilampi ja Hirviniemi. En ymmärrä miten kanavat palkkaa noita ahdistelijoita juontajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen.
Vaan eipä hän ole mitään kovin mielenkiintoista juontanutkaan, joten en koe hänen takiaan menettäneeni mitään.
Niinahan on hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirviniemi ja Roope Salminen.
Jännä, miten Salmisen seksirikostelu hävisi mediasta hyvin nopeasti, kun taas joidenkin vanhat törttöilyt muistetaan mainita joka ikisessä heihin liittyvässä jutussa.
Nepobabyillä on sellaisia etuja, että seksirikostelukin vaietaan kuoliaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maria Veitola, Ina Mikkola (se rusettipää)
Miksi tuo Mikkola pitää sitä rusettia aina? Aivan hoopon näköinen.
Ei mua se rusetti häiritse, varmaankin on ihan fiksu nainen, mutta se kauhea huutaminen: minäminäminä MINÄ!
Janne Kataja ja Vappu Pimiä ovat minun inhokkijuontajalistan kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Salminen, Leppilampi ja Hirviniemi. En ymmärrä miten kanavat palkkaa noita ahdistelijoita juontajiksi.
Miksi tuon Salmisen piti vielä työntää tappi perseeseen ja kehua koko suomelle sitä??
Oikeasti menkää omiin maihinne kun naama on norsunvitulla täällä muita vastaan .
Vierailija kirjoitti:
Maajussille morsian jäi kun Pimiä tuli siihen. Miia Knuutilasta tykkäsin..
Mulle kävi samoin. Myös ttk jäi yhden kauden jälkeen, kun Pimiä tuli sen pilaamaan. Ensi kaudella voin palata katsojaksi, kun Pimiä poistui. MasterChef Suomi taitaa jäädä katsomatta Pimiän takia.
Jännä, miten Salmisen seksirikostelu hävisi mediasta hyvin nopeasti, kun taas joidenkin vanhat törttöilyt muistetaan mainita joka ikisessä heihin liittyvässä jutussa.