Onko sinulla jokin inhokkijuontaja jonka takia et katso koko ohjelmaa vaikka se olisi kiinnostava?
Jotkin juontajat ovat oikeasti todella ärsyttäviä. Minä en katso mitään V.Pimiän juontamaa ohjelmaa. Enkä katso MTV3 uutisia joissa sössöttää Alm-siira.
Kommentit (288)
Roope Salminen. Pois telkusta koko tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen, koska nepobabyilyn lisäksi on rikollinen ja saa jatkaa toimiaan. Plus inhoan sitä asennetta.
Miksi Roope Salmista ei vihata enemmän? Tuomittu seksuaalirikollinen. Ja sitten valitetaan kun naistenhakkaajat saa pieniä tuomioita, mutta kuitenkin tuetaan itse näitä "ihania" juontajia ja julkkiksia kun ovat niin "hyviä työssään" tmsp. Yhteiskunnan ja yksittäisten ihmisten pitäisi tuomita nämä, muutenhan mikään ei muutu saatana.
T Nainen
Tämmöisessä kyselyssä tulee yleensä kaikki mahdolliset haukuttua moneen kertaan. Poikkeus: Heikki Paasonen on kuitenkin mainittu vain kerran 15 sivun ketjussa.
Ilmeisesti Heikki Paasonen on siis hyvin laajalti suomalaisten makuun oleva juontaja. Ja onhan hän kyllä hyvä.
Puopolo, mutta maikkari ja elisa ratkaisivat tämän asian edukseni. Kiitos. Se oli humanitäärinen teko.
Kalle Palander vaikka ei taida virallinen juontajat ollakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope Salminen, koska nepobabyilyn lisäksi on rikollinen ja saa jatkaa toimiaan. Plus inhoan sitä asennetta.
Miksi Roope Salmista ei vihata enemmän? Tuomittu seksuaalirikollinen. Ja sitten valitetaan kun naistenhakkaajat saa pieniä tuomioita, mutta kuitenkin tuetaan itse näitä "ihania" juontajia ja julkkiksia kun ovat niin "hyviä työssään" tmsp. Yhteiskunnan ja yksittäisten ihmisten pitäisi tuomita nämä, muutenhan mikään ei muutu saatana.
T Nainen
En muista yhtään ohjelmaa, jossa hän olisi ollut erityisen huono. Vai mitä sinulla tulee mieleen?
Ihana ja komea mies, asiallinen ja hyvä! 567
Niko Saarinen ja muut homot.