Onko sinulla jokin inhokkijuontaja jonka takia et katso koko ohjelmaa vaikka se olisi kiinnostava?
Jotkin juontajat ovat oikeasti todella ärsyttäviä. Minä en katso mitään V.Pimiän juontamaa ohjelmaa. Enkä katso MTV3 uutisia joissa sössöttää Alm-siira.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Minulla taas käyvät nuo useimpien luettelemat Katja Ståhlit ja Vappu Pimiät. Ei haittaa mitään.
Mutta "Haluatko miljonääriksi" en voi katsoa, kun Antti Holman jäykkä huumori on niin huonoa. Maria Veitola on kyllä myös minulle nou-nou, kuten monelle muullekin.
Tämä . Antti Holman juintama Haluatko miljonääriksi jää Antin takia katsomatta . Varsinainen anttishow koko ohjelma .
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki kotimaiset juontajat, siksi en juurikaan katso kotimaisia ohjelmia. En saa edes päähäni nimeltä ketään jota viitsisi katsoa edes pienen hetken.
Olet niin oikeassa. Täällä pärjää surkeimmista surkeimmatkin juontajat. Riittää jos on ex-missi, joku luuserinäyttelijä, jonkun julkun lähipiiriä tai suhteita tiettyihin tahoihin. Isot tissit ja leveä peräsin on myös meriittiä naisille. Siinähän onkin jo ammattitaitoa kerrakseen.
Vappu on ehdottomasti inhokkilistan ykkönen.
Se joku Viki. Voi tsiisus, mistä noita sikiää?
Tinni Vikström. Pysyisi vaan siellä radiossa..
Pirjo Auvinen, paleface, riku rantala, milonoffit, petteri löppönen, mikko silvennoinen, krista siegfrids ....
Richard.