Onko sinulla jokin inhokkijuontaja jonka takia et katso koko ohjelmaa vaikka se olisi kiinnostava?
Jotkin juontajat ovat oikeasti todella ärsyttäviä. Minä en katso mitään V.Pimiän juontamaa ohjelmaa. Enkä katso MTV3 uutisia joissa sössöttää Alm-siira.
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Crisopher stranberg
Täällä sama. Hirveen imelä tyyppi. Pukeutuu vähän neitimäisesti. Miehistyisi edes vähän.
Ylen uutisissa on eräs tyyppi, jonka vuorolla saatan kuunnella sivukorvalla.
Seksuaali rikolliset Mikko Leppilampi ja Roope Salminen. Ällöttäviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaali rikolliset Mikko Leppilampi ja Roope Salminen. Ällöttäviä tyyppejä.
Kaiken lisäksi Roopelta anaali tappi keissi. Minkä takia? Kiukuttelua entiseille faneille? Jotain ihmisten halveeraamista tms.
Riitta Väisänen- nasaaliäänellä tekopyhä lapsellinen ylimielinen näsäviisas- en pystynyt katsoa ohjelmaa
Mä luulin, ettei mulla ole semmoista inhokkia... Mutta löyty. Ei kyllä juonna oikeastaan yhtään mitään, enää.. mutta missä vaan esiintyy vaihtuu kanava. Roope Salminen se hänen osallistuminen on niin saakeli riipasevaa myötähäpeää. Se järjetön tekonauru ja heiluminen eestaas. Suuauki hohottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin, ettei mulla ole semmoista inhokkia... Mutta löyty. Ei kyllä juonna oikeastaan yhtään mitään, enää.. mutta missä vaan esiintyy vaihtuu kanava. Roope Salminen se hänen osallistuminen on niin saakeli riipasevaa myötähäpeää. Se järjetön tekonauru ja heiluminen eestaas. Suuauki hohottaminen.
Se voittoa molemmille, kirjoitti roope wu viestin uhrilleen. Täysin häpeämätön tyyppi. Pyysi anteeksi aiheuttamaansa mielipahaa muttei tekoaan. Sitten vielä se anaalitappi ylistys. Hyi hitto mikä niljake.
Katja Ståhl. Koska kaveeraa ja kutsui ohjelmaansa Teemu Mäen, joka kidutti kissan kirveellä kuoliaaksi ja runkkasi kituvan kuolevan eläimen päälle ja otti tämän vielä videolle, jota näytettiin Kiasmassa. Jos Ståhlilla "on munaa" niinkuin hänestä tavataan sanoa, olisi voinut kieltäytyä ottamasta tätä vierasta.
Ei saa roope haukkua. Tai muuten....
Vappu Pimiä on sietämätön. Eikö hän voisi viimein poistua julkisuudesta?
Kataja. En halua levittää mitään "vihaa", mutta en halua omistaa TV:tä ja katsoa viihdejulkkiksia. Etsin muualta puhetta. Ja jos egot ei ala viemään puhujaa.
Niko Saarinen, todella ärsyttävän oloinen tyyppi, on kuin yli-innokas pikkupoika, mutta tuotantoyhtiön miesten miehet tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Katja Ståhl. Koska kaveeraa ja kutsui ohjelmaansa Teemu Mäen, joka kidutti kissan kirveellä kuoliaaksi ja runkkasi kituvan kuolevan eläimen päälle ja otti tämän vielä videolle, jota näytettiin Kiasmassa. Jos Ståhlilla "on munaa" niinkuin hänestä tavataan sanoa, olisi voinut kieltäytyä ottamasta tätä vierasta.
Tämä.
Katja Ståhl. Parin lauseen jälkeen on pakko vaihtaa kanavaa.
Sampo Marjomaan muminat joista en vielä eläessäni ole saanut mitään selvää on pakko mykistää. Joutaisi pois koko äijä.
Ei oikeastaan ketään muita, kuin homot ja lesbot etoo ja käännän usein kanavaa, kun heitä edellä mainittuja näkyy tv ohjelmissa.