Seiska: RIitta-Liisa Roponen ja Hannu Pikkarainen suhde?
Seiskan pohjoisessa vaikuttavien lukijoiden mukaan 42-vuotias Hannu ja 47-vuotias Ritu ovat viihtyneet toistensa kanssa.
Somessa tarkkasilmäiset ovat voineet nähdä parivaljakon päivittelemässä someaan samoissa paikoissa joskaan toisiaan he eivät ole maininneet julkisesti.
Yhteisiä hetkiä on latujen lisäksi vietetty muun muassa nokipannukahveja juoden.
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hannu-pikkarainen-yhdistettiin-ero…
Kommentit (178)
Onko tuo sitä Lapin hulluutta jos toinen kuvittelee olevansa keiju ja toinen Rambo?
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Et ole sinäkään kun tommosen viestin viitsit kirjoittaa. 😝
Aivan sama mitä tekevät. En tunne kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Jääkiekkoilijat ovat kylläkin vaihtaneet ne iänikuiset missit kampaajiin, hierojiin ja hiihtäjiin. Oululaiset Granlundin pojat otti hiihtäjän ja hierojan. Sabinan ex-mies otti kampaajan. Pikkarainen yrittää nyt oululaista hiihtäjää ja kai saanutkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Jääkiekkoilijat ovat kylläkin vaihtaneet ne iänikuiset missit kampaajiin, hierojiin ja hiihtäjiin. Oululaiset Granlundin pojat otti hiihtäjän ja hierojan. Sabinan ex-mies otti kampaajan. Pikkarainen yrittää nyt oululaista hiihtäjää ja kai saanutkin jo.
Valavuori irvaili kun missikisoissa oli tämä transnainen että nyt on missi joka ei herää aamulla jääkiekkoilijan vierestä. Missiehdokas siihen että en välttämättä edes haluaisi herätä jääkiekkoilijan vierestä, Tämä Pikkaraisen tietty asia oli silloin mediassa laajasti esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Jääkiekkoilijat ovat kylläkin vaihtaneet ne iänikuiset missit kampaajiin, hierojiin ja hiihtäjiin. Oululaiset Granlundin pojat otti hiihtäjän ja hierojan. Sabinan ex-mies otti kampaajan. Pikkarainen yrittää nyt oululaista hiihtäjää ja kai saanutkin jo.
Valavuori irvaili kun missikisoissa oli tämä transnainen että nyt on missi joka ei herää aamulla jääkiekkoilijan vierestä. Missiehdokas siihen että en välttämättä edes haluaisi herätä jääkiekkoilijan vierestä, Tämä Pikkaraisen tietty asia oli silloin mediassa laajasti esillä.
Toi Vala on kans yks turhuus
Kertokaapa ihmiset, että olisitteko itse valmiita menemään kimppaan raiskauksesta tuomitun henkilön kanssa? Mikä saa kiinnostumaan sellaisesta ihmisestä, joka on tehnyt sen hirveimmän teon, minkä joku voi toiselle tehdä?
Henkirikoskin on armollisempi, koska siinä tapauksessa uhri ei ainakaan joudu kantamaan tapahtuneesta taakkaa loppuelämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo sitä Lapin hulluutta jos toinen kuvittelee olevansa keiju ja toinen Rambo?
Mistähän sinä saisit tähän vastauksen??? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Ei ruudinkeksijä kuvittele olevansa keiju joka heittää keijupölyä ihmisten päälle ja nyt Ritu on ottanut kylkeensä keijutatuoinninkin, jota esitteli kuntosalilla. Sinänsä kyllä sopii yhtä lapselliselle Pikkaraiselle, koska iso mies kertoo instapostauksessaan saaneensa keijupölyä ja tunturiterapiaa.
Tulee sellainen äiti hoivaa poikaa fiilis tuosta jutusta. Rituhan on kuusi vuotta vanhempikin eli lähentelee viittäkymmentä.
Miltä tuo sinun fiilis tuntuu. MISSÄ kohtaa kropassasi?
On tainnut Ritu jättää koska Hannu on selvästi alkanut instassaan piikittelyn?
Vierailija kirjoitti:
On tainnut Ritu jättää koska Hannu on selvästi alkanut instassaan piikittelyn?
No jos Ritu edes hiemankin ajattelee lähipiiriään ja omaa mainettaan niin Hannu ei todellakaan ole sen arvoinen. Toivotaan että kun on Hannuun nyt yhdistetty että joku muu mies vielä huolii Ritun.
Hannu - mies, jonka ympäriltä tuolit viedään.
Kiima. Munan tai pillun armoton tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Ei ruudinkeksijä kuvittele olevansa keiju joka heittää keijupölyä ihmisten päälle ja nyt Ritu on ottanut kylkeensä keijutatuoinninkin, jota esitteli kuntosalilla. Sinänsä kyllä sopii yhtä lapselliselle Pikkaraiselle, koska iso mies kertoo instapostauksessaan saaneensa keijupölyä ja tunturiterapiaa.
Tulee sellainen äiti hoivaa poikaa fiilis tuosta jutusta. Rituhan on kuusi vuotta vanhempikin eli lähentelee viittäkymmentä.
6 vuotta! No ei tuollainen ikäero ole yhtään mitään tuossa iässä. Vai äiti- poika- kuvio. Kyllä mun ja poikani ikäero on 25 vuotta. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Ei ruudinkeksijä kuvittele olevansa keiju joka heittää keijupölyä ihmisten päälle ja nyt Ritu on ottanut kylkeensä keijutatuoinninkin, jota esitteli kuntosalilla. Sinänsä kyllä sopii yhtä lapselliselle Pikkaraiselle, koska iso mies kertoo instapostauksessaan saaneensa keijupölyä ja tunturiterapiaa.
Tulee sellainen äiti hoivaa poikaa fiilis tuosta jutusta. Rituhan on kuusi vuotta vanhempikin eli lähentelee viittäkymmentä.
6 vuotta! No ei tuollainen ikäero ole yhtään mitään tuossa iässä. Vai äiti- poika- kuvio. Kyllä mun ja poikani ikäero on 25 vuotta. 😀
Pikkarainen tuli jätetyksi ja nyt sitten piikittelee Ritua kun tämä on kova juhlimaan. Ja edelleen jatkaa esittämistä kuinka on kiva herätä aamulla kun ei ole juhlinut vappua. Ja Ritu parka ei uskalla nyt tapansa mukaan laittaa instaan juhlimistaan ja seurusteluviinejään. En tiedä olenko iloinen vai en että Hannun kohde piikittelyssä ei ole enää hänet jättänyt Martina. Jotenkin sääliksi käy Ritua kun ei heti nähnyt Hannun luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni kyllä ritun pisteet nollaan! Raiskarin kanssa alkaa seurustelemaan!
Pikkarainen on sentään mies joka osaa ottaa naisen kunnolla, eikä sellainen "saanko koskettaa, saanko suudella, saanko penetroitua" kyselyikäinen lässyttäjä.
Hannun ilta ritun kanssa etenee kuunnellen ”ei nyt hannu, päästä irti, sattuu”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ei ole mikään ruudinkeksijä, joten sopii oikein mainiosti jääkiekkoilijan puolisoksi.
Ei ruudinkeksijä kuvittele olevansa keiju joka heittää keijupölyä ihmisten päälle ja nyt Ritu on ottanut kylkeensä keijutatuoinninkin, jota esitteli kuntosalilla. Sinänsä kyllä sopii yhtä lapselliselle Pikkaraiselle, koska iso mies kertoo instapostauksessaan saaneensa keijupölyä ja tunturiterapiaa.
Tulee sellainen äiti hoivaa poikaa fiilis tuosta jutusta. Rituhan on kuusi vuotta vanhempikin eli lähentelee viittäkymmentä.
6 vuotta! No ei tuollainen ikäero ole yhtään mitään tuossa iässä. Vai äiti- poika- kuvio. Kyllä mun ja poikani ikäero on 25 vuotta. 😀
Pikkarainen tuli jätetyksi ja nyt sitten piikittelee Ritua kun tämä on kova juhlimaan. Ja edelleen jatkaa esittämistä kuinka on kiva herätä aamulla kun ei ole juhlinut vappua. Ja Ritu parka ei uskalla nyt tapansa mukaan laittaa instaan juhlimistaan ja seurusteluviinejään. En tiedä olenko iloinen vai en että Hannun kohde piikittelyssä ei ole enää hänet jättänyt Martina. Jotenkin sääliksi käy Ritua kun ei heti nähnyt Hannun luonnetta.
No siellähän ne kaikki näkyy jopa Rambon instapostauksissa. "Muutan pois Leviltä, tänne ei ole mitään tunnesiteitä" ja sitten että ei tosiaankaan Leville muuton syynä ollut Vinkkari ja Ihku. Rituhan tykkäsi niissä juhlia ja alkoholikin maistui ja jopa mainosti Ihkua, piti Ihkun sukkiakin jalassaan. Nyt Rambosta on tullut todellinen "raittiussaarnaaja" että ajoissa nukkumaan ja samaan aikaan aamulla ylös, myös viikonloppuisin. Sitten tulee vuoroin kosimavaihe "ikävä sua ja sydään naisen lempijäätelöä" ja taas piikittelyä. Se puuttuu että jättänyttä naista haukuttaisiin Rambon tukijoiden taholta koska tässä tapauksessa nainen ei ole edes suhdetta tunnustanut. Ei, vaikka salakuva jossa mennään käsi kädessä yhteiseen hotellihuoneeseen. Ja tuskin naista haukutaankaan tässä tapauksessa koska se riippuu täysin pärstäkertoimesta. Onko jo säälinkeräysvaihe tullut vai vieläkö on piikittelyvaihe?
Voi miten noloa tuolle Riitta-Liisalle kun olivat kai perhetuttuja ja oli luvannut tukea Hannua ja sitten tuollainen juttu tapahtunut että salakuva kun vie Hannua kädestä pitäen yhteiseen hotellihuoneeseen, ja vielä mainostaa viikonloppua yhteistyönään resortin kanssa.
Ritukin on niin nolo!
Avioituu pettäjän kanssa, juhlii kuin teinit, himoissaan hipsii seksuaa_irikollisen huoneeseen… Jotenkin yksinkertaisen oloinen nainen.
Tulee sellainen äiti hoivaa poikaa fiilis tuosta jutusta. Rituhan on kuusi vuotta vanhempikin eli lähentelee viittäkymmentä.