Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaha. Trump on kupannut 30-50 miljoonaa barelia Venetsuelalta ja aikaa laittaa ne myyntiin. Hän päättää henk kohtaisesti itse mitä rahoilla

Vierailija
07.01.2026 |

Tehdään.

Donald J. Trump

@realDonaldTrump

Minulla on ilo ilmoittaa, että Venezuelan väliaikaiset viranomaiset luovuttavat Yhdysvalloille 30-50 MILJOONAA tynnyriä korkealaatuista, pakotteiden alaista öljyä. Tämä öljy myydään markkinahintaan, ja rahat ovat minun hallinnassani Yhdysvaltain presidenttinä, jotta voidaan varmistaa, että niitä käytetään Venezuelan ja Yhdysvaltojen kansan hyväksi. Olen pyytänyt energiaministeri Chris Wrightia toteuttamaan tämän suunnitelman välittömästi. Öljy kuljetetaan varastointialuksilla ja tuodaan suoraan purkusatamiin Yhdysvalloissa. Kiitos huomiostanne tähän asiaan.

DONALD J. TRUMP

YHDYSVALTAIN PRESIDENTTI

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa meriittiä Trumpille, jos aikoo vielä tavoitella Nobelin rauhanpalkintoa :D

Se juna taisi kyllä nyt mennä lopullisesti.

Vierailija
22/23 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Donnie ostaa rahoilla itselleen replikan Oscar- ja Nobel -palkinnoista, jotta voi ihailla niitä kullatussa palatsissaan vessassa istuessaan ja laittaa niistä kuvan Truth Socialiin. Sitten nimeää nämä palkinnot uudelleen Donald J. Trump Oscar- ja Donald J. Trump Nobel -palkinnoiksi.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Trump sieppasi toisen valtion johtajan, ei luovuttanut Haagiin vaan laittoi omaan jemmaansa kuin olisi koko planeetan kuningas, teki Venezuelasta siirtomaansa ja varastaa sen luonnonvarat henkilökohtaiseen käyttöönsä eikä edes omalle maalleen. Silti tätä narsistia puolustamaan rientää pian lauma fasisteja selittelemään ties mitä höpönlöpöä tämän hienoudesta.

Kummasti Trumpin tekemisiä kohtaan löytyy kritiikkiä, vaikka avoimesti kertoo tekevänsä tämän Venezuelan hyväksi. 

Luotat enemmän Xi:n ja Putinin, jotka eivät edes kerro mitä varastavat ja keltä. Trumpin pakoteöljy on kuitenkin nyt tarkassa syynissä rahojen käyttöä myöden. 

Jos ostaa Grönlannin niillä, niin se on Venezuelaisten sitten.

Ihan kuule se on aivomesti kertonut että teki sen öljyn takia. Enää ei edes viitsitä teeskennellä että noi kuppaukset tehdään demokratian, vapauden tai muun ylemmän periaatteen takia.

Toki maduron syökseminen vallasta on sinänsä hyvä juttu, mutta jos sitä ei hoideta hyvin loppuun asti voi venetsuelan kansalla olla vieläkin vaikeammat ajat luvassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan