Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluelokuvia vieläkin tv:ssä

Vierailija
07.01.2026 |

Katsoin tv-oppaasta, että Frii näyttää joululeffoja melkein tammikuun loppuun asti. Tietysti vieläpä sellaisia, jotka on näytetty jo muutamaan kertaan. Kuka oikeasti haluaa vielä tammikuussa katsella joululeffoja?! Huono on Friin ohjelmavalikoima, jos ei ole kuin jouluelokuvia. Ja joo, kaikilla ei ole suoratoistopalveluita (tai ei löydä sieltäkään katseltavaa), joten tulee tv:tä katseltua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jollain Friin ohjelmatarjonnalla muutenkaan kuuhun mennä. Katso jotain muuta noin 15 tarjolla olevasta ilmaiskanavasta.

Vierailija
2/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vähä mitä katson niin tallennan. Ei vaan pysty katsomaa "suorana" jatkuvan mainosoksennuksen vuoksi. Mainokset vilkkuvat myös ohjelmien päällä ja kun ohjelma on loppumassa, se kutistetaan jo paria minuuttia ennen pieneksi ikkunaksi ison mainoksen sivuun. 

Tahtoisin tietää, onko missää faktaa siitä, miten paljon tällainen mainostaminen:

A) Lisää mainostettavien tuotteiden myyntiä

B) Saa katsojan tyytyväiseksi

Ei ihme että ihmiset on niin hermoheikkoja nykyään kun edes ohjelmia ei voi katsoa loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh, eikö sinulle riitä tarpeeksi Friin murrrhaohjelmia, kun joululeffat vievät pari tuntia päivästä? Mikset itse kyllästy niihin?

Vierailija
4/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllästynyt enkä niitä enää katsele. Sen takia niistä valitinkin. Murhaohjelmat ei kiinnosta.

Vierailija
5/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllästynyt enkä niitä enää katsele. Sen takia niistä valitinkin. Murhaohjelmat ei kiinnosta.

Onko elämäsi tylsää, kun pitää valittaa yhden tv-kanavan ohjelmista, vaikka muitakin on tarjolla?

Vierailija
6/6 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluelokuvat ovat Frii-kanavan parhaimmistoa, ei sieltä voi oikein muuta katsoakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän