Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa. Mitä tekisitte

Vierailija
07.01.2026 |

Ajattelin käydä illal moikkaamassa naisystävää, niin ikkunasta näin että olohuoneessa on sohvalla mutta ei yksin. 

Ajattelin, että en sano asiasta, vaan odotan omaa tunnustusta, tarkkailen ja ilmoittaako että minun kanssa suhde ei jatku. 

Kannattaako räjähtää vai odottaa???? 

Itse ajattelin olla hiljaa, normaalisti ja katsoa miten on pokkaa käyttäytyä minua kohtaan

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy kuka oli ja miksi. Voihan olla mitä vaan.

Vierailija
2/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin: sinulla on vakava ongelma. Hakeudu terapiaan setvimään sisäisiä ristiriitojasi. Tuollaiset ajatukset eivät ole normaaleja. Ei ole normaalia alkaa heti epäillä pahinta, eikä se, että suunnittelee räjähtävänsä. 

Toisena: ota asia puheeksi naisystäväsi kanssa. Kerro rehellisesti, että olit tulossa käymään silloin ja silloin, mutta menit puihin, kun näit hänen seurassaan olevan toisen henkilön.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kertooko mitään ja tee sama hänelle

Vierailija
4/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostolla pääsee vaan vastaavaan kierteeseen kuin lähi-idän ruutitynnyri on. Ap kannattaa käydä jossain terapiassa, vaikuttaa patologiselle mustasukkaisuudelle nuo sun ajatukset.

Vierailija
5/5 |
07.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haloo!!!!!! Jos tuntemasi naisen sohvalla on joku vieras mies, niin mitä hittoa se sinulle millään tavalla kuuluu. Toivottavasti tämä nainen ymmärtää ottaa sinuun välimatkaa ennen kuin on liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi