Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettävät äidit joilla menkat on jo alkaneet

Vierailija
18.05.2008 |

huomaatteko tuleeko lapsellenne pms oireiden tapaista ennen kuin menkkasi alkavat? Mulla 6kk ikäinen lapsi ja neljännet menkat alkamassa. Olen ollut havaitsevinani lapsella enemmän kiukuttelua ja iltaitkuja juuri ennen mun menkkoja, voisiko olla ihan siitä johtuvaa kiukuttelua....koska imetän vielä niin oiskohan nää jotenkin yhteydessä... Tulipas sekava sepustus mutta jos joku tajuaa mitä ajan takaa ja osais asiallisesti vastata. Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5kk vauvalla ainakin syöminen tuntuu takkuiselta menkkoja ennen ja niiden aikana. Tuntui että maidon heruminen on hitaampaa ja maitoa on vähemmän, ja lapsi hermostuu rinnalla kun ei tavaraa tule kuten normaalisti. En muuta kiukkuisuutta ole huomannut, mutta mikseipä se olisi mahdollistakin. :)

Vierailija
2/4 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hoksannu neuvolasta asiaa kysyä, mutta olen nyt parit menkat seurannu tarkemmin tilannetta ja vaikuttais siltä, että lapsellekin tulis pms oireet :)

Nukkuu tosi huonosti ja päiväunetkin on sellasia pikkupätkiä. Tissiä vaan lipsutellaan ja jos oikeen on nälkä/jano sitten voi imeä pidempään. Annan jo jonkin verran kiinteitä joten ei nälkään ainakaan menkkojen aikana kuole mutta toi kiukuttelu vaikuttaa jotenkin tutulta... ;o)

Eiköhän se jossain vaiheessa tasaannu, viimestään sitten kun vierotan tissiltä kokonaan.

Illan jatkoja sinnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hoksannu neuvolasta asiaa kysyä, mutta olen nyt parit menkat seurannu tarkemmin tilannetta ja vaikuttais siltä, että lapsellekin tulis pms oireet :)

Nukkuu tosi huonosti ja päiväunetkin on sellasia pikkupätkiä. Tissiä vaan lipsutellaan ja jos oikeen on nälkä/jano sitten voi imeä pidempään. Annan jo jonkin verran kiinteitä joten ei nälkään ainakaan menkkojen aikana kuole mutta toi kiukuttelu vaikuttaa jotenkin tutulta... ;o)

Eiköhän se jossain vaiheessa tasaannu, viimestään sitten kun vierotan tissiltä kokonaan.

Illan jatkoja sinnekin.

Vierailija
4/4 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menkkojen aikaan maidon maku muuttuu hieman. Lapsi saattaa vieroksua sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä