Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkea hemoglobiini ja raskaus

Vierailija
28.05.2008 |

Onko kellään tietoa, miten korkea hemoglobiini voi vaikuttaa raskautumiseen? Mun Hb 149. Ensimmäistä lasta yritettiin 1v 4kk ennenkuin tärppäsi. Nyt toisen yritystä takana jo 1,5 v. Ei keskenmenoja. Olen kuullut, että jotkut ovat syöneet asperiinia ohentaakseen vertaan. Kokemuksia? Millaista annosta pitäisi ottaa ja miten ajoitettuna kiertoon. Onko vaikutusta alkioon? Lapsettomuustutkimuksiin ollaan hakeutumassa, mutta mietin tässä kepulikonsteja nyt kesän aikana kokeiltavaksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullut, että se vaikuttaisi - mutta enpä tainnuyt minäkään raskautua kovin herkästi.

Käy luovuttamassa verta... hyödytät itseäsi ja muita.

Vierailija
2/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana liian korkea hemoglobiini ei ole hyvä, veri ei ole niin juoksevaa .... olisikohan joku Hb 120 ihanne. Minäkään en ole kuullut, että Hb-arvot vaikuttaisivat raskautumiseen, ainakaan, että tuollainen 149 voisi vaikeuttaa raskautumista. Siinä mielessä en söisi Aspiriinia, että se on tulehduskipulääke ja tulehduskipulääkkeiden on todettu vaikeuttavan raskautumista. Aspirinia syödään alkuraskaudessa, jos on ollut toistuvia keskenmenoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyn poisjättämisen jälkeen toisesta kierrosta. Tosin raskauden aikana hb on laskenut ihan alle sadankin siitä huolimatta kuinka korkea on normaalisti, joten ei se siellä korkealla raskauden aikana pysy. Palautunut taas synnytyksen jälkeen tosi pian korkeaksi.

Vierailija
4/4 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helposti olen tullut raskaaksi molemmilla kerroilla. Eli minun kohdallani ei ainakaan pidä paikkansa.

Jaksamista ap:lle! Toivottavasti jossain vaiheessa onnistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi