Menisitkö kuumeen jälkeen puolikuntoisena töihin? Ei istumista vanhustenhoito. Herätessä olo kaamea, kahvia ja särkylääkettä niin olo ok
Ahdistaa,kun tietää että olo voi huonontua päivän aikana. Sitten monet muut jää saikulle yhden aivastuksen jälkeen.
Mietin,olenko "tarpeeksi" kipeä
Kommentit (19)
Eikö aina pidä olla yksi kuumeeton päivä kotona?
Ei kannata mennä kun voi tulla vakavia jälkitauteja kuten sydänlihastulehdus, en siis menisi. Pitkittyy vaan helposti.
No et mene. Vanhus voi sairastua ja saada jälkitaudiksi tappavan keuhkokuumeen.
Jos se on kun ihminen ei itsestään tiedä onko työ kuntoinen vai ei ja odottaa muilta päätöksiä. Huoh..
Vierailija kirjoitti:
Jos se on kun ihminen ei itsestään tiedä onko työ kuntoinen vai ei ja odottaa muilta päätöksiä. Huoh..
Tunnollinen ihminen miettii juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnollinen ihminen miettii juuri noin.
En sit itse ole tunnollinen
Ei todellakaan töihin tuossa kunnossa.
Kerralla levättävä niin että parantuu.
Säästyy jälkitaudeilta eikä tartuta toisia.
Todellisuudessa tuossa taudissa siellä teilläkin on kaikki muut töissä paitsi sinä. Maski vaan käyttöön ja hyvä hygienia. Ei meillä ainakaan henkilökunta riittäisi jos tuollaisesta pienestä oltaisiin saikulla.
Et mene. Sun pitää ajatella myös niitä vanhuksia tai oikeastaan enemmän niitä ettet vie tautia niihin.
Itse henk.koht avustaja ja meillä ei mennä flunssassakaan töihin koska asiakkaat kuuluvat riskiryhmiin. Toki oma työkunto pitää osata arvioida ettei ole riskiä tartuttaa. Vähän nenä vuotaa mutta muuten ok niin voi mennä jos siltä tuntuu. Meillä voi olla 5 päivää omalla ilmoituksella pois tarvittaessa.
Jos itse tunnet, ettet ole vielä työkykyinen tai joudut sinnittelemään särkylääkkeellä. Silloin paikka on kotona lepäämässä. Siitä et itse eikä työyhteisö hyödy yhtään mitään, jos raahaudut puolikuntoisena töihin.
Kahvi pois. Ei mitään päihteitä toipilaana.
Ei. Kotiin pitää jäädä. Lepo. Miksi tartuttaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä kun voi tulla vakavia jälkitauteja kuten sydänlihastulehdus, en siis menisi. Pitkittyy vaan helposti.
Ja saatat tartuttaa vanhuksille sairautesi, etkö tuon vertaa pysty ajattelemaan. Asiakkaasi ovat tärkeämpiä kuin sinä tässä tapauksessa.
Tällä tasollako on nuoremman polven ymmärrys on.
Pomo aina suutahtaa, kun joku ilmoittaa poissaolosta.. "Mikä tauti, oletko huomenna vielä kipeä yms"
Ap
Kommentoijissa samanlaisia järjenjättiläisiä menossa kipeänä töihin sairastuttamaan työkaverit ja potilaat. Fiksua. Jotta saa kirkkaan kruunun kun ei saikuta? Kipeänä lepääminen = sairasloma = maailman surkein ihminen joka ansaitsee potkut? Haloo! Korona ei vissiin opettanut mitään.
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä efekti... mieti laittaisitko jonkun toisen ihmisen töihin tuossa kunnossa..
No en menis, siis oot vanhustenhoidossa töissä? Älyhoi :D