Baby born....
Heip!
Minua kiinnostaisi tietää,mitä maksavat baby bornin vaatteet?
Kommentit (5)
Hei!
Erilaisilta käsityömessuilta, myyjäisistä ja toreilta löytyy yleensä myyjiä jotka ovat itse tehneet vaatteita Baby borneille myytäväksi.
Hinnat olivat ainakin joulumarkkinoilla 10-15 euroa.
Varmasti kesällä toreillakin on myyjiä, joten kannattaa pitää mielessä.
joka tekee itse vaatteita babybornille ja myy niitä noin 4-10e/kpl!! Itse kävin hänen kotonaan Kangasalla ja ostin monta vaatekertaa valmiiksi 4-6e hinnalla, en kyllä viitsi ostaa ns.merkkivaatteita ollenkaan. Kannattaa tehdä haku huutonetissä siis!
tai neuloa, ainakin Suuri Käsityö lehdestä löytyy kaavoja ja ohjeita. Vanhoja numeroita saa varmaan kirjastoista.
ovat kutakuinkin sopivia Baby Bornille. Aavistuksen isoja ostettaessa, mutta kun pesee pari kertaa niin sopivat kuin valettu. Ovat huomattavasti halvempia kuin nukenvaatteet, kestävämpiä, " aidompia" ja niitä saa vielä paljon mukavammissa väreissäkin. Toki jos haluaa niitä erikoisempia varusteita (hiihtopukuja sun muuta) niin sitten tämä keino ei tepsi, mutta perusvaatteet saa näin.
hinnat vaihtelevat noin 12-25 euroa. jos vaatteen ohessa paketissa jokin lelu lisäksi, voivat olla jopa kalliimpiakin.