Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Baby born....

25.04.2007 |

Heip!

Minua kiinnostaisi tietää,mitä maksavat baby bornin vaatteet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat vaihtelevat noin 12-25 euroa. jos vaatteen ohessa paketissa jokin lelu lisäksi, voivat olla jopa kalliimpiakin.

Vierailija
2/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Erilaisilta käsityömessuilta, myyjäisistä ja toreilta löytyy yleensä myyjiä jotka ovat itse tehneet vaatteita Baby borneille myytäväksi.

Hinnat olivat ainakin joulumarkkinoilla 10-15 euroa.

Varmasti kesällä toreillakin on myyjiä, joten kannattaa pitää mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee itse vaatteita babybornille ja myy niitä noin 4-10e/kpl!! Itse kävin hänen kotonaan Kangasalla ja ostin monta vaatekertaa valmiiksi 4-6e hinnalla, en kyllä viitsi ostaa ns.merkkivaatteita ollenkaan. Kannattaa tehdä haku huutonetissä siis!

Vierailija
4/5 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai neuloa, ainakin Suuri Käsityö lehdestä löytyy kaavoja ja ohjeita. Vanhoja numeroita saa varmaan kirjastoista.

Vierailija
5/5 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kutakuinkin sopivia Baby Bornille. Aavistuksen isoja ostettaessa, mutta kun pesee pari kertaa niin sopivat kuin valettu. Ovat huomattavasti halvempia kuin nukenvaatteet, kestävämpiä, " aidompia" ja niitä saa vielä paljon mukavammissa väreissäkin. Toki jos haluaa niitä erikoisempia varusteita (hiihtopukuja sun muuta) niin sitten tämä keino ei tepsi, mutta perusvaatteet saa näin.