Olen hakenut seitsemän kertaa samaa työtä putkeen
Olen hakenut nyt työtä uudelleen ja uudelleen, jota haetaan samalla työpaikkailmoituksella seitsemättä kertaa puolen vuoden sisään. Olen jo luovuttanut asian suhteen, kertaakaan sieltä ei ole palattu edes hylkyviestin muodossa. Katsotaan, että tuleeko joku päivä vastaus? Mihinkään numeroon tai spostiin ei voi ottaa yhteyttä :D Haen työtä ihan lämpimikseen, koska jos joku maagisesti vaikka lukisikin työhakemukset, niin tietää, että olen aina siellä eturintamassa hakemassa :D
Minusta kuitenkin tuntuu, että työpaikkaa ei ole olemassakaan, vaan yritys hakee valmista poolia, jonne voi tarpeen mukaan sitten soitella ja vaatia töihin huonoilla ehdoilla. Ei tuollaiseen yritykseen kannata oikeasti edes mennä töihin, jos ei rekrytointi onnistu millään tavalla. Silloin ei onnistu mikään muukaan.
Kommentit (4)
Muista edes päivämäärät tarkastaa että ovat uusimmat
Ei kannata luovuttaa. Sadannen kerran kun haet samaa paikkaa niin joku voi kysyäkin sinulta että onko sinulla jokin hätänä?
Tällöin saat sympatiaa ainakin.
Lähetätkö aina saman hakemuksen? Laita seuraavan kerran joku hauska hakemus,olettaen et ne ei sitä lue kun eivät ikinä vastaa.