Lähärinä vanhainkodissa
Joskus sattuu saamaan toisen suomalaisen työpariksi. Ne on mukavia päiviä. Piristää jotenkin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Musta mies pesee mummon römpsää, mummo itkuisena pyytää naispesijää, ei saa. Mummoa syytetään rasismista.
TÄMÄ EI OLE KEKSITTY JUTTU!
On keksitty, miksi se itkisi? Ois ihanaa saada ihana ja komea musta mies pesemään, kun olen vanha. NAMI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta mies pesee mummon römpsää, mummo itkuisena pyytää naispesijää, ei saa. Mummoa syytetään rasismista.
On keksitty, miksi se itkisi? Ois ihanaa saada ihana ja komea musta mies pesemään, kun olen vanha. NAMI!
Et ymmärrä mitä toivot.
Ovet ovat auki huoneisiin yötä päivää, kuka tahansa voi kävellä sisään, kun et enää pysty puhumaan. Hyi helvetti mitä nämä meidän eduskunnat ovat antaneet tapahtua ja nimenomaan naisille! Taksitkin esim! Me naiset ollaan hiljaa, kunnes ollaan itse sitä hoitoa saamassa! Äänestäkää edes naisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ymmärrä mitä toivot.
Niin, ei se pesutilanne ole seksuaalinen lainkaan.
Mies. Etkö osaa lukea?