Olen ihastunut lapseni luokkakaverin isään
Olen jutellut tämän miehen kanssa vanhempainillassa ja muutamilla luokkakaverisynttäreillä. Hän on niin komea, kohtelias, ystävällinen ja hauska että jalat meinaa mennä makaroniksi, kun hän puhuu minulle. Ja mikä hymy!! :))
Vanhempainillassa hän tuli juttelemaan minulle ja esitteli itsensä. Sen jälkeen on aina synttäreillä tullut juttelemaan minulle. Satunnaisesti törmäämme myös aamuisin koululla, kun viedään lapsia kouluun. Tällöin mies aina hymyilee iloisesti ja toivottaa hyvää huomenta. Viimeksi näin miehen joulujuhlissa, missä mies tuli lopuksi erikseen toivottamaan minulle ja lapselleni hyvää joulua ilman omaa lastaan.
Voisikohan mies olla myös ihastunut minuun? Sormusta ei ole. Lapseni mukaan tämän luokkakaverin äiti hakee lapsensa iltapäiväkerhosta joskus, mutta yleensä isä vie kouluun ja hakee. Äiti ei ole myöskään ollut vanhempainillassa tai synttäreillä, mutta luulen nähneeni hänet joulujuhlassa.
Tyttömme ovat kavereita keskenään ja nyt joululomalla sain tyttäreni pienellä johdattelulla päättämään, että haluaa kutsua tämän toisen tytön meille leikkitreffeille :))
Miten saisin selvitettyä onko mies varattu? Jos laitan miehelle WhatsAppissa kutsun leikkitreffeille ja laitan siihen, että hän tai vaimonsa voi tulla mukaan kahville jos haluaa? Tämä kaveri asuu jonkin matkan päässä niin voisi olla kätevääkin ettei aja matkaa edestakaisin, vaan juo kahvit meillä sillä aikaa kun tytöt leikkivät. Keksittekö jotain muuta hyvää kikkaa? :))
Kommentit (24)
Onko toi leikkitreffit ihan yleinen termi, vai mikä homma?
Vierailija kirjoitti:
Onko toi leikkitreffit ihan yleinen termi, vai mikä homma?
On. Tarkoittaa sitä että lapsille sovitaan tapaaminen, jotta lapset voivat leikkiä yhdessä. Pienten lasten leikkitreffeillä toinen vanhemmista on tietysti mukana.
Käy kiinni kuin sika limppuun, ap!
Kiitos!! Näin mä ajattelin että se on ihan neutraali kutsu, on meidän luona käynyt kahvilla muidenkin kaverien vanhempia leikkitreffeillä.
Jos mies on kiinnostunut niin sitten hän hyväksyy kutsun ja voi sitten tehdä seuraavan liikkeen, mikä se sitten onkaan. Ja jos tulee kahville niin yritän tietysti kysellä kautta rantain elämäntilannetta ja selvittää onko sinkku.
Ja jos ei ole kiinnostunut niin voi ohimennen mainita puolisonsa tai kieltäytyä kutsusta.
Pitäkää peukkua että tää suunnitelma toimii!!