Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä matkanjärjestäjällä mukavimmat ryhmämatkat?

Vierailija
06.01.2026 |

Suosittele kokemustesi perusteella! Saa myös varoittaa jos on huonoja komemuksia jostain firmasta. 
Suunnitelmissa joku Euroopan kiertomatkan tyyppinen. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
2/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jotain bussimatkaako haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jotain bussimatkaako haet?

No bussilla tms tuollaisilla yleensä siirtymät kai mennään. Eli lentäen maahan x ja siellä kiertomatka. 

Vierailija
4/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et buukkaa itse itsellesi sopivaa kierrosta ja tee se junilla? Paljon mukavampaa matkustaa niin ja kohteet voit valita mielesi mukaan. Mihin sä bussia ja opasta tarvitset?

Vierailija
5/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et buukkaa itse itsellesi sopivaa kierrosta ja tee se junilla? Paljon mukavampaa matkustaa niin ja kohteet voit valita mielesi mukaan. Mihin sä bussia ja opasta tarvitset?

Koska haluan valmiille ryhmämatkalle missä on opas ja kuljetukset, myös ateriat pitää kuulua ainakin aamiainen ja päivällinen. 

Vierailija
6/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalinjan matka oli hyvä, suosittelen. 

Vierailija
7/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa päästä helpolla. Itsekin olen suunnitellut ja kerran jo varannutkin laiva-bussikiertomatkan mutta peruuntui korona-aikaan. En minä jaksa kytätä aikatauluja ja "trivagoja" ja kävellä ympäri kaupunkeja. Noilla kiertomatkoilla käydään myös paikoissa jotka on kaukana kaupungeista eikä välttämättä ihan yksinkertaisesti julkisilla saavutettavissa. Nuorempana on interrailattu ja saarihypelty, ei enää viitsi. 

Vierailija
8/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihan uusi matkanjärjestäjä oli minulle. Kivoja matkoja oli mitä nopeasti nyt katsoin.

Vierailija
9/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa matkustamista, kun kaikki on järjestetty majoituksineen ja syömisineen myös. Lisäksi oppaalta saa tietoa eikä itse tarvitse googlailla alueen historiasta. Jotkut haluavat vaan rentoutua lomalla ja jättää järjestelyt muille. Saahan siellä myös seuraa muista matkustajista. 

Vierailija
10/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa päästä helpolla. Itsekin olen suunnitellut ja kerran jo varannutkin laiva-bussikiertomatkan mutta peruuntui korona-aikaan. En minä jaksa kytätä aikatauluja ja "trivagoja" ja kävellä ympäri kaupunkeja. Noilla kiertomatkoilla käydään myös paikoissa jotka on kaukana kaupungeista eikä välttämättä ihan yksinkertaisesti julkisilla saavutettavissa. Nuorempana on interrailattu ja saarihypelty, ei enää viitsi. 

Juu, ne ajat oli jo 20 vuotta sitten kun rinkat selässä kierrettiin pitkin maailmaa ja itse järjestettiin. Enää ei jaksa eikä halua tuota. 

Vierailija
11/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihan uusi matkanjärjestäjä oli minulle. Kivoja matkoja oli mitä nopeasti nyt katsoin.

Lomalinjaa myös suosittelen.Järkevät hinnat(esim Olympiamatkoihin verrattuna),mielenkiintoisia kohteita Matkamessuilla ovat myös n viikon kuluttua

Vierailija
12/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu taisi olla Albatrossin matkalla. 

Vierailija
13/13 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu taisi olla Albatrossin matkalla. 

Kiitos, pitää tutustua. Nimi on hämärästi tuttu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi