Huomaatko eroa erektion kanssa eri naisten kanssa?
Johtuuko ko.muuttunut olo/-tila sitten joko fyysisistä vai psyykkisistä asioista eri ihmisten kanssa?
Joku voi ajatella sen, eron erektion kanssa eri naisten kanssa johtuvan, ainoastaan niistä ilmassa leijuvista, feromoneista.. mutta.
Mikä on sun näkemys (se..totuus) asiaan.
Kommentit (16)
Henkisesti ja/tai fyysisesti epämiellyttävä kiihottaa vähemmän.
Oman rouvan kanssa on aina erektio jo 38 vuotta, muiden rouvien kanssa ei ole sata varmuutta, ehkä johtuu ujoudesta, nuorena huono erektio oli tuntematon käsite. M63
Jotkin asiat vastapuolessa voimistavat tai heikentävät erektiota. Kyse ei omalla kohdalla johdu eroista ulkoisessa kauneudessa, vaan siinä on muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Oman rouvan kanssa on aina erektio jo 38 vuotta, muiden rouvien kanssa ei ole sata varmuutta, ehkä johtuu ujoudesta, nuorena huono erektio oli tuntematon käsite. M63
Hehheh...muiden rouvien....jatka runqqaamista
Minulla ei seiso lainkaan kun nainen on rumapainoinen taikka wanha.
Huomaa. Onko suhde piilosuhde vai muidenkin nähtävissä. Ajatukset vaikuttaa erektioon
Vierailija kirjoitti:
Henkisesti ja/tai fyysisesti epämiellyttävä kiihottaa vähemmän.
Siis kiihottaa kuitenkin jonkun verran? Harrastat seksiä jonkun henkisesti ja/tai fyysisesti epämiellyttäväksi kokemasi henkilön kanssa? Oletko jotenkin palikka?
Naisen käyttäytyminen vaikuttaa, esimerkiksi pomottava nainen voi täysin keskeyttää erektion. Myös esileikkinen rakenteella/sisällöllä on suuri vaikutus.
Henkiset asiat. Jos naisessa jokin arkinen asia mietityttää, niin vaikuttaa erektioon. Koita siinä saada hyvä erektio kun samalla mietit mitä muija touhuaa toisen kanssa.
Ei se nainenkaan kostuisi jos mielessä pyörisi miehen touhut toisen naisen kanssa. Vaikka kuinka väittää toista niin käytös paljastaa valheen.
Seksikkään naisen kanssa sykkii kulli kovana. Jonkun läskin kanssa on ihan lerppuna.
Naisen rajat vaikuttaa tehokkaasti. Eieiei, älä, emmähaluu, lopeta ...
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo kuin kanki naapurin 83 vuotiaan leskirouvan kanssa. On lievästi ylipainoinen. Oma puoliso 58v lihavahko niin käytän 50ng sildenafiliä.
m.62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla seisoo kuin kanki naapurin 83 vuotiaan leskirouvan kanssa. On lievästi ylipainoinen. Oma puoliso 58v lihavahko niin käytän 50ng sildenafiliä.
m.62
Wanharouva Tyhjäpää taas vauhdissa. Menikö sinun elämäsi ihan kokonaan huomaamatta ohitsesi?
Jos koen että nainen haluaa just mun kullia just nyt, seisoo kivikovana.
Lihava, hoikka, vanha, nuori, nätti, ruma - ei vaikuta
Tapailunaisen kanssa seisoo ihan kivikovana. Kaunis ja hoikka kun on.
Oman kanssa vaikeuksia, lihava kun on.