Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika villiksi mennyt asuntokauppa

Vierailija
05.01.2026 |

Katsoin 170 000 maksavaa asuntoa jonka myynti-ilmoituksesta puuttui rakennusvuosi. Yritetään mitä vaan  kikkailuja että ostajaehdokkaat klikkaa. Ei kiitos. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilmoituksessa pitäisi olla kaikki tiedot? Ostaako joku muka pelkän ilmoituksen perusteella jotain?

Mahdollisimman paljon ja rehellisesti kannattaa tietoja laittaa, se on kaikkien etu. Meidänkin KUNNASSA lukee joissain etuoven ilmoituksissa että kaupungissa on muka myynnissä, kiva jollekin kun sit käykin ilmi että kyseessä on alle viiden tuhannen asukkaan tuppukylä :D ja lehdestä luun myös että kuntotarkistuksiakin pihdataan vain näyttöihin nähtäväksi, että välittäjät pääsee sitten kaunistelemaan. Eri

Kai siinä nyt paikkakunta on mainittu. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että kuvittelee että joku Pihtipudas, Ilomantsi  tai Paltamo on suurkaupunki. Pöljäkö olet? Vai asuuko sinulla päin poikkeuksellisen pöljää porukkaa ?

Vierailija
22/26 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joulukuussa asuntokaupoilla, välitysliikkeen kautta. Varokaa tehdä ostotarjous sähköisesti, tulin huijatuksi! Allekirjoitin luottaen kiinteistövälittäjään..Myöhemmin selvisi että olikin eri asioita kuin mistä sovittiin. Välittäjä yritti painostaa nopeisiin kauppoihin, vaisto sanoi: tässä on nyt jotain outoa. Aloin selvittää niin minulle olivat välittäjät valehdelleet kaupan kohteesta- tai sitten eivät itsekään tienneet. Varokaa myös ammattiliikkeitä, puskevat nyt kauppaa väkisin. Kurja tilanne.

"luottaen kiinteistövälittäjään"?

Luotatko varauksetta myös käytettyjen autojen kauppiaaseen?

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin oli vuosimalliksi merkitty 2020 koska elintasosiipi oli remontoitu silloin. Itse rakennus oli 60-luvun pommi. Varmasti kauppa käy kun yritetään kusettaa ennen kuin saa ilmoitusta klikattua auki 🙄

Vierailija
24/26 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin joulukuussa asuntokaupoilla, välitysliikkeen kautta. Varokaa tehdä ostotarjous sähköisesti, tulin huijatuksi! Allekirjoitin luottaen kiinteistövälittäjään..Myöhemmin selvisi että olikin eri asioita kuin mistä sovittiin. Välittäjä yritti painostaa nopeisiin kauppoihin, vaisto sanoi: tässä on nyt jotain outoa. Aloin selvittää niin minulle olivat välittäjät valehdelleet kaupan kohteesta- tai sitten eivät itsekään tienneet. Varokaa myös ammattiliikkeitä, puskevat nyt kauppaa väkisin. Kurja tilanne.

"luottaen kiinteistövälittäjään"?

Luotatko varauksetta myös käytettyjen autojen kauppiaaseen?

:)

Luulisi monen sadan tonnin asunnon myyjien olevan vähän ammattimaisempia kuin parin tonnin riisikuppeja myyvien jopparien :)

Vierailija
25/26 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ilmoituksista puuttuu pohjapiirustus, ihan ammattiliikkeiltä.

Vierailija
26/26 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittäjä vain välittää, sitten jättää myyjän ja ostajan tappelemaan keskenään. Ei näin. Tehdään kauppa reilusti, talokaupoissa on mennyt monen mielenterveys ja rahat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme