Aika villiksi mennyt asuntokauppa
Katsoin 170 000 maksavaa asuntoa jonka myynti-ilmoituksesta puuttui rakennusvuosi. Yritetään mitä vaan kikkailuja että ostajaehdokkaat klikkaa. Ei kiitos.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Olin joulukuussa asuntokaupoilla, välitysliikkeen kautta. Varokaa tehdä ostotarjous sähköisesti, tulin huijatuksi! Allekirjoitin luottaen kiinteistövälittäjään..Myöhemmin selvisi että olikin eri asioita kuin mistä sovittiin. Välittäjä yritti painostaa nopeisiin kauppoihin, vaisto sanoi: tässä on nyt jotain outoa. Aloin selvittää niin minulle olivat välittäjät valehdelleet kaupan kohteesta- tai sitten eivät itsekään tienneet. Varokaa myös ammattiliikkeitä, puskevat nyt kauppaa väkisin. Kurja tilanne.
"luottaen kiinteistövälittäjään"?
Luotatko varauksetta myös käytettyjen autojen kauppiaaseen?
:)
Täällä päin oli vuosimalliksi merkitty 2020 koska elintasosiipi oli remontoitu silloin. Itse rakennus oli 60-luvun pommi. Varmasti kauppa käy kun yritetään kusettaa ennen kuin saa ilmoitusta klikattua auki 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin joulukuussa asuntokaupoilla, välitysliikkeen kautta. Varokaa tehdä ostotarjous sähköisesti, tulin huijatuksi! Allekirjoitin luottaen kiinteistövälittäjään..Myöhemmin selvisi että olikin eri asioita kuin mistä sovittiin. Välittäjä yritti painostaa nopeisiin kauppoihin, vaisto sanoi: tässä on nyt jotain outoa. Aloin selvittää niin minulle olivat välittäjät valehdelleet kaupan kohteesta- tai sitten eivät itsekään tienneet. Varokaa myös ammattiliikkeitä, puskevat nyt kauppaa väkisin. Kurja tilanne.
"luottaen kiinteistövälittäjään"?
Luotatko varauksetta myös käytettyjen autojen kauppiaaseen?
:)
Luulisi monen sadan tonnin asunnon myyjien olevan vähän ammattimaisempia kuin parin tonnin riisikuppeja myyvien jopparien :)
Joistakin ilmoituksista puuttuu pohjapiirustus, ihan ammattiliikkeiltä.
Välittäjä vain välittää, sitten jättää myyjän ja ostajan tappelemaan keskenään. Ei näin. Tehdään kauppa reilusti, talokaupoissa on mennyt monen mielenterveys ja rahat.