Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt vinkkejä. Miten rakennetaan turvaverkko?

Vierailija
25.04.2007 |

Miten te sen teitte, joilla ei ole sukulaisia samalla paikkakunnalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvaverkko ja kerrotaan että on itse rakennettu.



miten se tapahtuu käytännössä, kiinnostas muakin.

Vierailija
2/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kuitenkin pari kertaa hoidettu toistemme lapsia yhden tarhakaverin vanhempien kanssa. Siitä se ehkä lähtee. Meillä ei kerta kaikkiaan ketään sukulaisia paikkakunnalla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhan eteisessä kaikille höpöttämään ja lapsia kutsumaan kylään.



Sanot aina ja kaikille, että jos joskus tarvitsette lapsenvahtia, meille saa tuoda.



Osa nyrpistelee nokkaansa, osa käy kerran ja osasta tulee hyviä rakkaita ystäviä ja hoitajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan