Kotipizza ! Onko hinnat mielestänne kohdallaan?
Tuntuu että kalliin puoleista kun laittaa pari lisämaustetta niin ei saa 20 kymppisestä juuri rahaa takaisin?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
No saatte lättynne ostaa karvakäpäliltä. Itse ostan kotipizzaa.
Täällä päin kaikissa Kotipizzoissakin häärää karvaranteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olen viimeksi käynyt 25 vuitta sitten pikkulapsena. Karvakädeltä saa parhaat pitsat.
Väitätkö ettei karvattomat kädet osaa tehdä pizzoja?
Osaa kyllä ja hyvinkin. Mutta kun täytteiden määrä ja laatu määrätään ylemmältä taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikalliselta carvakädeltä saa isomman pizzan samaan hintaan, pienen limun ja ilmaisen kotiinkuljetuksen kaupan päälle
Hyi hel.. Kuka niitä syö?
Ne, joita ei häiritse mistä esim liha tulee. Tuli mieleen se Pihlajiston haiseva ja likainen nyt suljettu lihakauppa, josta uutisoitiin tänään.
Aika kova hinta melkein 120 mk tavallisesta pizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kuka ne paistaa ja tekee. Kaikilla kotipizzoilla on sama määrä täytteitä ja sama pohja.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olivat hyviä. Nykyään suorastaan surkeita.
Tämän vuoksi en enää käy. Hinta ja laatu ei enää kohtaa. Ne pohjat muuttui jossain vaiheessa niin surkeiksi, että jätän väliin ja ostan läheltä hyvää napolilaista samaan hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama kuka ne paistaa ja tekee. Kaikilla kotipizzoilla on sama määrä täytteitä ja sama pohja.
Tasaisen surkea laatu sitten. En kyllä osta karvaranteiltakaan. En luota niiden hygieniaan.
Aiemmin koin, että raaka-aineiden kotimaisuus selitti kalliimman hinnan. Ymmärrän, että osa haluaa maksaa kotimaisesta ruuasta. Nyt kun liha tulee ulkomailta, niin en näe mitään syytä miksi maksaisin noin paljon pizzasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin olivat hyviä. Nykyään suorastaan surkeita.
Tämän vuoksi en enää käy. Hinta ja laatu ei enää kohtaa. Ne pohjat muuttui jossain vaiheessa niin surkeiksi, että jätän väliin ja ostan läheltä hyvää napolilaista samaan hintaan.
Tiedoksi että sitä leipoo vähemmän karvaiset suomalaiset kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasaisen surkea laatu sitten. En kyllä osta karvaranteiltakaan. En luota niiden hygieniaan.
Oikeastaan ketään ei kiinnosta sun rasismi.
Ihan outoja majoneesimössöpizzoja niillä nykyään... majoneesia tomaattikastikkeessa, majoneesia päällä... majoneesilla yritetään peittää se, että ne raaka-aineet eivät ole enää laadukkaita ja maukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen yrittäjän elää. Toki itse tehden tulee halvemmaksi.
Voitolle näyttää jäävän!
Joo, sulkisi ovet, jus ei jäisi.
Se pitäisi vain oman palkan nousta eikä esim pizzerian työntekijöiden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ketään ei kiinnosta sun rasismi.
Ihan sama mitä sä lässytät. Rasismia ei ole miettiä hygienian tasoa. Suorastaan tyhmää on olla miettimättä. Nämä huijaavat jopa hygieniapassitesteissä ja se helppo kuin mikä jos on aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikalliselta carvakädeltä saa isomman pizzan samaan hintaan, pienen limun ja ilmaisen kotiinkuljetuksen kaupan päälle
Hyi hel.. Kuka niitä syö?
Tämä, joka haluaa pizzan syönnillä myös nälän häviävän,
Vierailija kirjoitti:
Aika kova hinta melkein 120 mk tavallisesta pizzasta.
Eikö 20 kymppistä tarkoita 200e? Vähän kuin 5 kymppinen on 50 ja 50 kymppinen 500
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalla ainakin ysärin puolessavälissä oli Kotipizzassa hoonosoomi-karvarannekokki. Kanapizzasta tuli juoksukakki.
Pohja taisi muuttua ulkomaalaiseksi pakasteeksi kun norskit osti ketjun. Muistan kun ne leipoi pohjia itse. Silloin olivat hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne perhanan k-kädet on tulleet Kotipizzoihinkin hyörimään ja yrittämään? Ei muita tunnu enää olevan, joten adios kotipizzoillekin sitten.
Ai? Kyllä mulla on virtuaalinen lounasseteli aina riittänyt?
"liikevaihto on ollut vaihdellen 3,03,2 miljoonaa euroa viime vuosina ja liiketoiminnan tulos on vaihdellut 3 000 € 13 500 € luokkaa, osoittaen pientä, mutta positiivista kehitystä alkuvuonna 2024/2025 verrattuna edellisiin vuosiin, kuten 2023.