Kotipizza ! Onko hinnat mielestänne kohdallaan?
Tuntuu että kalliin puoleista kun laittaa pari lisämaustetta niin ei saa 20 kymppisestä juuri rahaa takaisin?
Kommentit (71)
Jos vedät kaikki tavarat pizzan päältä haarukalla kasaan niin ei ole juuri mitään syötävää mutta hinnat järkyttäviä noin viittätoista euroa!
Mielestäni on. Sama pitsa ostettuna Bypias kaupasta maksais satasen.
Vierailija kirjoitti:
Ei, varsinkin kun tekijät joka puolessa ovat muita kun suomipoikia ja liha, ulkomailta tuotua hal4l kuraa.
Valkoisia näyttää olevan vielä kotipizzassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika kova hinta melkein 120 mk tavallisesta pizzasta.
Jossain vielä maksetaan markoilla?
Vierailija kirjoitti:
Muu on kohdallaan paitsi maku ja hinta.
Muu kohdallaan, paitsi maku, koko ja hinta.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on. Sama pitsa ostettuna Bypias kaupasta maksais satasen.
Siitäpä idea sivubisnekselle, nimeksi Bypias Samariinilainen
Aivan järjettömät hinnat päivän nettopalkka menee kokonaan, jos ostaa perheelle pitsat.
Vierailija kirjoitti:
Paikalliselta carvakädeltä saa isomman pizzan samaan hintaan, pienen limun ja ilmaisen kotiinkuljetuksen kaupan päälle
Ja verot jää maksamatta myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen yrittäjän elää. Toki itse tehden tulee halvemmaksi.
Voitolle näyttää jäävän!
Ei mikään yrittäminen kannata jos ei voitolle jää. 😀 Eikä se voitto omaan taskuun mene vaan siitä maksetaan lukuisat kulut ja lakisääteiset maksut.
En minä ole koskaan syönyt siellä yli 15e pitsaa. Joten aika saman nuo tuppaa maksaa joka paikassa tarjousten ulkopuolella
Ihan ok. Ja tarjoaa leivän monelle pikkupaikkakunnan yrittäjälle.
Woltilta tulee useemmasta paikasta tarjouksena stadissa jo perhekiekko ovelle 20e. Tai kaks normikiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, varsinkin kun tekijät joka puolessa ovat muita kun suomipoikia ja liha, ulkomailta tuotua hal4l kuraa.
Eipä ole.
Mauttomia ovat ja pieniä. Käyn muualla.
Nduja-makkara tulee Tanskasta. Muu Kotipizzan käyttämä liharaaka-aine on käsittääkseni edelleen kotimaista, vai onko mulla väärää tietoa?
Hemmetin paljon mielummin maksan vähän enemmän ja käyn Kotipizzassa, kuin syön jotain thaikkukanaa tai valkovenäläistä lehmää, halvinta bulkkijuustoa tukusta jne.
Eivät nämä nykyiset lätyt maistu enää yhtään siltä kuin mitä ne olivat Rabbe Grönblomin aikana. Olen syönyt 80-luvulla ensimmäiset hänen luomuksensa Vaasassa. Äärimmäisen hyviä olivat, nyt ne ovat vain varjo entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyyhän sen yrittäjän elää. Toki itse tehden tulee halvemmaksi.
Voitolle näyttää jäävän!
Olisi kiva tietää yksittäisen kotipizza-ravintolan tilinpäätöksestä. Ketju voi jäädä voitolle, koska ketju rahastaa yrittäjiltä maksut. Miten tuottoa jää yksittäisellä yrittäjälle on toinen juttu.
Ne myytiin jonnekin ne alkuperäiset . Maku muuttuu . Oli paremmat ennen. Eikä kukaan halua syödä pelkkää vehnäjauhoja liikaa . Ohut pohja on oikea . Hintaa on liikaa . Laatu vähän huonompi kuin ennen.
Joku thairuoka myy 30 000 € kuukaudessa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa 100m päässä olevassa kotipizzassa ei ole töissä ainuttakaan valkoista suomalaista.
Yllätyin miten pieni se pizza on. Ihan hyvä mutta pieni.