Miksi Tanska ei lähetä joukkoja Grönlaantiin
Jos Yhdysvallat haluaa hyökätä niin tekisi siitä kunnon taistelun jossa hyökkääjä tuntee mihin ryhtyi. Uutisissa yhdysvaltalaisia arkkuja.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskalla on pätevät sukellusveneet. Tuollaisilla pienillä sähköisillä paateilla on väijytetty harjoituksissa usein USA:n tukialukset, koska USA ei ole sellaisia tottunut etsimään. Naps vaan ja pohjaan menee tukialus. Yhdenkni menetys olisi aivan valtava tappio USA:n arvovallalle, vaikka sillä on niitä tusinan verran.
Sukellusveneitä on myös Norjalla, Ruotsilla, Hollannilla, Saksalla jne. yhteensä kymmeniä kappaleita. USA:lle tulisi oikeasti todella kovat paikat, jos alkaisivat sekoilla. Tukialus tulessa siellä, maihinnousulaiva täällä. Pohjois-Atlantin sukellusveneentorjunta on painottunut paljon juuri Nato-liittolaisten harteille, joten USA olisi aika lailla uuden ja ihmeellisen edessä. On aivan eri asia sotia näitä sähköisiä veneitä vastaan, kuin isoja ydinsukellusveneitä.
Ruotsin sukellusvene on simulaatioissa upottanu USA:n lentototukialuksen näppärästi monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi mahtaisi sen mittelön voittaa?
Natomaa-USA vai
Natomaa-Tanska?
Nato loppuisi siihen.
Loppuu se jokatapauksessa USA:n osalta, jos hyökkää toiseen NATO-maahan.
Onhan se Suomenkin velvollisuus lähettää apuvoimia Tanskalle. Itse ainakin olen valmis lähtemään taistelemaan Hitler, eiku siis Trumpia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se Suomenkin velvollisuus lähettää apuvoimia Tanskalle. Itse ainakin olen valmis lähtemään taistelemaan Hitler, eiku siis Trumpia vastaan.
Mulla alkaa tulla isänmaallinen olo koko Pohjolasta.
Sukellusveneitä on myös Norjalla, Ruotsilla, Hollannilla, Saksalla jne. yhteensä kymmeniä kappaleita. USA:lle tulisi oikeasti todella kovat paikat, jos alkaisivat sekoilla. Tukialus tulessa siellä, maihinnousulaiva täällä. Pohjois-Atlantin sukellusveneentorjunta on painottunut paljon juuri Nato-liittolaisten harteille, joten USA olisi aika lailla uuden ja ihmeellisen edessä. On aivan eri asia sotia näitä sähköisiä veneitä vastaan, kuin isoja ydinsukellusveneitä.