Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tanska ei lähetä joukkoja Grönlaantiin

Vierailija
05.01.2026 |

Jos Yhdysvallat haluaa hyökätä niin tekisi siitä kunnon taistelun jossa hyökkääjä tuntee mihin ryhtyi. Uutisissa yhdysvaltalaisia arkkuja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanskalla on pätevät sukellusveneet. Tuollaisilla pienillä sähköisillä paateilla on väijytetty harjoituksissa usein USA:n tukialukset, koska USA ei ole sellaisia tottunut etsimään.  Naps vaan ja pohjaan menee tukialus. Yhdenkni menetys olisi aivan valtava tappio USA:n arvovallalle, vaikka sillä on niitä tusinan verran.

Sukellusveneitä on myös Norjalla, Ruotsilla, Hollannilla, Saksalla jne.  yhteensä kymmeniä kappaleita.  USA:lle tulisi oikeasti todella kovat paikat, jos alkaisivat sekoilla.  Tukialus tulessa siellä, maihinnousulaiva täällä.  Pohjois-Atlantin sukellusveneentorjunta on painottunut paljon juuri Nato-liittolaisten harteille, joten USA olisi aika lailla uuden ja ihmeellisen edessä.  On aivan eri asia sotia näitä sähköisiä veneitä vastaan, kuin isoja ydinsukellusveneitä.

Vierailija
22/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskalla on pätevät sukellusveneet. Tuollaisilla pienillä sähköisillä paateilla on väijytetty harjoituksissa usein USA:n tukialukset, koska USA ei ole sellaisia tottunut etsimään.  Naps vaan ja pohjaan menee tukialus. Yhdenkni menetys olisi aivan valtava tappio USA:n arvovallalle, vaikka sillä on niitä tusinan verran.

Sukellusveneitä on myös Norjalla, Ruotsilla, Hollannilla, Saksalla jne.  yhteensä kymmeniä kappaleita.  USA:lle tulisi oikeasti todella kovat paikat, jos alkaisivat sekoilla.  Tukialus tulessa siellä, maihinnousulaiva täällä.  Pohjois-Atlantin sukellusveneentorjunta on painottunut paljon juuri Nato-liittolaisten harteille, joten USA olisi aika lailla uuden ja ihmeellisen edessä.  On aivan eri asia sotia näitä sähköisiä veneitä vastaan, kuin isoja ydinsukellusveneitä.

Ruotsin sukellusvene on simulaatioissa upottanu USA:n lentototukialuksen näppärästi monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi mahtaisi sen mittelön voittaa?

Natomaa-USA vai

Natomaa-Tanska?

Nato loppuisi siihen.

Loppuu se jokatapauksessa USA:n osalta, jos hyökkää toiseen NATO-maahan.

Vierailija
24/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Suomenkin velvollisuus lähettää apuvoimia Tanskalle. Itse ainakin olen valmis lähtemään taistelemaan Hitler, eiku siis Trumpia vastaan. 

Vierailija
25/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Suomenkin velvollisuus lähettää apuvoimia Tanskalle. Itse ainakin olen valmis lähtemään taistelemaan Hitler, eiku siis Trumpia vastaan. 

Mulla alkaa tulla isänmaallinen olo koko Pohjolasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan