Muistaako joku sarjan
Sen yltiöromanttisen ja koskettavan nimeltä Okalinnut. Ihanaakin ihanampi sarja. Mistä sen voisi nähdä?
Kommentit (25)
Entä se sarja, norjalainenko oli, jossa oli aavemainen talo nukkeineen saaressa, ja siellä sitten sattui ja tapahtui kaikenlaista. Mikähän sen nimi oli? Katsoin sitä kersana kasarilla menettäen aika monet yöunet.
Hiidenvirta oli tuo brittiläis-norjalainen sarja kasarilta.
Okalinnut on väkevä kertomus elämästä. Sukueepos, joka on suloisenkatkera ja kaunis kertomus rakkaudesta. Itse omistan tämän DVD:nä.
Kirja on parempi - Kuten lähes aina.
Minunkin mielestäni kirja on parempi. Minua häiritsi miespääosaan pestattu Richard Chamberlain, tiesin hänen olevan gay eikä naamakaan vastannut mielikuvaa, jonka olin henkilöhahmosta luonut kirjaa lukiessani.
Yleensä kirja on parempi. En ole tätä kirjana lukenut, vain sarjana katsonut. Mutta epäilen että nähtynä parempi. Pääosan näyttelijät niin hyviä. Richard Chamberlain ihan älyttömän komea, nappi valinta rooliin. Meghan kaunis kuin mikä. Suloinen kertomus koko elämän kestävästä kielletystä rakkaudesta. He saivat ajoittain toisensa vaikka joutuivat olemaan pitkiä aikoja erossa toisistaan. Mutta sanoinkuvaamattoman koskettava, aidoin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mielestäni kirja on parempi. Minua häiritsi miespääosaan pestattu Richard Chamberlain, tiesin hänen olevan gay eikä naamakaan vastannut mielikuvaa, jonka olin henkilöhahmosta luonut kirjaa lukiessani.
Niin umpihinttari kuin olla ja voi, pilasi Shoguninkin aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kirja on parempi. En ole tätä kirjana lukenut, vain sarjana katsonut. Mutta epäilen että nähtynä parempi. Pääosan näyttelijät niin hyviä. Richard Chamberlain ihan älyttömän komea, nappi valinta rooliin. Meghan kaunis kuin mikä. Suloinen kertomus koko elämän kestävästä kielletystä rakkaudesta. He saivat ajoittain toisensa vaikka joutuivat olemaan pitkiä aikoja erossa toisistaan. Mutta sanoinkuvaamattoman koskettava, aidoin rakkaus.
Samaa mieltä 👍. Paras sarja ikinä.
Muistan ihan hämärästi, kun äiti katsoi sitä, kun olin lapsi. Mun mielestä Richard Chamberlain oli todella komea. Luin myöhemmin kirjan moneen kertaan.
Richard Chamberlain on sairaan komea. Silloin aikanaan kuin äitisi katsoi sarjan, se oli koskettavin ja suurin sarja koskaan. Itkusta ei tullut loppua. Todellinen lovestory. Jos pappi ei olisi ollut niin ylimielinen ja ylpeä, olisi rakastavaiset saaneet enemmän aikaa yhdessä. Pappi ymmärsi sen lopussa juuri ennen kuolemaansa. Ymmärsi, mikä synti oma ylpeys oli ollut. Rakkaus ei koskaan ollut väärin, esteistä huolimatta. Surullinen loppu.
Liian koskettava, itkusta ei tule loppua.
Tätä sarjaa ei voi unohtaa. Katsonut siis DVD:ltä.
Tykkäsin paljon. Katkeransuloinen tarina.
Heitetään miehen mielipide. Tykkäsin :D. On meitä romanttisiakin miehiä. Meghanista tulee mieleen nuoruudenrakkauteni. Kaipaan häntä yhä.
Aivan ihana sarja romantiikan nälkäisille. Se jakso, jossa rakastavaiset saavat ensi kertaa fyysisesti toisensa, saarella, jossa rakastelevat, on käsinkosketeltavaa upea. Myös Italiassa pappien väliset keskustelut ovat loistavia. Ei taida kyllä enää nähdä muualta kun pitää ostaa se DVD.
Oon tarpeeksi vanha, muistetaan muistetaan. Ikimuistoinen sarja!
Muuten hyvä, mutta sammakon näköinen Richard Chamberlain pilasi mun mielikuvani päähahmosta, jonka olin kirjan lukiessani siitä muodostanut.
Eikös siinä ollut joku kielletty perverssi suhde tms?
Muistan. Cdon.com:ssa on DVD:nä.