Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistaako joku sarjan

Vierailija
05.01.2026 |

Sen yltiöromanttisen ja koskettavan nimeltä Okalinnut. Ihanaakin ihanampi sarja. Mistä sen voisi nähdä? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Cdon.com:ssa on DVD:nä.

Vierailija
2/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se sarja, norjalainenko oli, jossa oli aavemainen talo nukkeineen saaressa, ja siellä sitten sattui ja tapahtui kaikenlaista. Mikähän sen nimi oli? Katsoin sitä kersana kasarilla menettäen aika monet yöunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiidenvirta oli tuo brittiläis-norjalainen sarja kasarilta.

Vierailija
4/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okalinnut on väkevä kertomus elämästä. Sukueepos, joka on suloisenkatkera ja kaunis kertomus rakkaudesta. Itse omistan tämän DVD:nä.

Vierailija
5/25 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on parempi - Kuten lähes aina.

Vierailija
6/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni kirja on parempi.  Minua häiritsi  miespääosaan pestattu Richard Chamberlain, tiesin hänen olevan gay eikä naamakaan vastannut mielikuvaa, jonka olin henkilöhahmosta luonut kirjaa lukiessani. 

Vierailija
7/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kirja on parempi. En ole tätä kirjana lukenut, vain sarjana katsonut. Mutta epäilen että nähtynä parempi. Pääosan näyttelijät niin hyviä. Richard Chamberlain ihan älyttömän komea, nappi valinta rooliin. Meghan kaunis kuin mikä. Suloinen kertomus koko elämän kestävästä kielletystä rakkaudesta. He saivat ajoittain toisensa vaikka joutuivat olemaan pitkiä aikoja erossa toisistaan. Mutta sanoinkuvaamattoman koskettava, aidoin rakkaus. 

Vierailija
8/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni kirja on parempi.  Minua häiritsi  miespääosaan pestattu Richard Chamberlain, tiesin hänen olevan gay eikä naamakaan vastannut mielikuvaa, jonka olin henkilöhahmosta luonut kirjaa lukiessani. 

Niin umpihinttari kuin olla ja voi, pilasi Shoguninkin aikoinaan.

Vierailija
9/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kirja on parempi. En ole tätä kirjana lukenut, vain sarjana katsonut. Mutta epäilen että nähtynä parempi. Pääosan näyttelijät niin hyviä. Richard Chamberlain ihan älyttömän komea, nappi valinta rooliin. Meghan kaunis kuin mikä. Suloinen kertomus koko elämän kestävästä kielletystä rakkaudesta. He saivat ajoittain toisensa vaikka joutuivat olemaan pitkiä aikoja erossa toisistaan. Mutta sanoinkuvaamattoman koskettava, aidoin rakkaus. 

Samaa mieltä 👍. Paras sarja ikinä.

Vierailija
10/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ihan hämärästi, kun äiti katsoi sitä, kun olin lapsi. Mun mielestä Richard Chamberlain oli todella komea. Luin myöhemmin kirjan moneen kertaan.

Vierailija
11/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Richard Chamberlain on sairaan komea. Silloin aikanaan kuin äitisi katsoi sarjan, se oli koskettavin ja suurin sarja koskaan. Itkusta ei tullut loppua. Todellinen lovestory. Jos pappi ei olisi ollut niin ylimielinen ja ylpeä, olisi rakastavaiset saaneet enemmän aikaa yhdessä. Pappi ymmärsi sen lopussa juuri ennen kuolemaansa. Ymmärsi, mikä synti oma ylpeys oli ollut. Rakkaus ei koskaan ollut väärin, esteistä huolimatta. Surullinen loppu.

Vierailija
12/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian koskettava, itkusta ei tule loppua. 

Vierailija
13/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä sarjaa ei voi unohtaa. Katsonut siis DVD:ltä.

Vierailija
14/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen

Vierailija
15/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin paljon. Katkeransuloinen tarina.

Vierailija
16/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitetään miehen mielipide. Tykkäsin :D. On meitä romanttisiakin miehiä. Meghanista tulee mieleen nuoruudenrakkauteni. Kaipaan häntä yhä.

Vierailija
17/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana sarja romantiikan nälkäisille. Se jakso, jossa rakastavaiset saavat ensi kertaa fyysisesti toisensa, saarella, jossa rakastelevat, on käsinkosketeltavaa upea. Myös Italiassa pappien väliset keskustelut ovat loistavia. Ei taida kyllä enää nähdä muualta kun pitää ostaa se DVD.

Vierailija
18/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tarpeeksi vanha, muistetaan muistetaan. Ikimuistoinen sarja!

Vierailija
19/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta sammakon näköinen Richard Chamberlain pilasi mun mielikuvani päähahmosta, jonka olin kirjan lukiessani siitä muodostanut.

Vierailija
20/25 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ollut joku kielletty perverssi suhde tms?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän