Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele pyykkikonetta, joka käyttää paljon vettä

Vierailija
05.01.2026 |

Tarvitsemme allergiakotiin pyykkikoneen, joka käyttää pesuissa ja huuhteluissa paljon vettä. Tai ainakin olisi joku vesi plus toiminto, jolla saa käskettyä lisäveden käytön siihen. Ja 60 ja 90 asteen pesu pitää olla oikeasti olla 60 ja 90 astetta, ei matalampi lämpötila. Lisähuuhtelut täytyy olla. Pesuohjelmat saisi kestää max 3 tuntia. Mikä olisi tällainen nyt myynnissä oleva kone?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miele koneissa on ajastettu/rajoitettu pesukertojen määrä. Se klne hajoaa,  kun pesukerrat tulevat täyteen.

Vierailija
42/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miele koneissa on ajastettu/rajoitettu pesukertojen määrä. Se klne hajoaa,  kun pesukerrat tulevat täyteen.

*kone 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse, kun olen kone-ostoksilla käynyt, olen katsellut niitä ö-luokan koneita. Itselleni pesukoneen tärkein ominaisuus on pyykkien pesu vedessä, ei pyykin pyöritys kuivana 3.5h koneessa.

Vierailija
44/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama on kyllä ihan joka koneessa.

Vierailija
45/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ymmärtänyt väärin, ne testataan niin, että niiden pitäisi yltää 10 000 tunnin käyttöikään. Se ei tarkoita, että pesukertojen määrä on rajoitettu.

Vierailija
46/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ratkaisu varmaan pestä 2 kertaa, tokalla ilman pesuainetta. Hanki wi-fi pesukone niin sun ei tarvii käydä paikalla käynnistämässä sen tokan kerran.

Ostaa hajusteetonta pesuainetta niin ei pidä moneen kertaan pestä. 

Vierailija
47/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras ratkaisu varmaan pestä 2 kertaa, tokalla ilman pesuainetta. Hanki wi-fi pesukone niin sun ei tarvii käydä paikalla käynnistämässä sen tokan kerran.

Pesukonetta ei saa jättää käyntiin valvomatta !

Vierailija
48/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin AEG:n koneen Powerilta, kun oli musta perjantai tarjoukset. Kone maksoi 599 eur, nyt kone maksaa muistaakseni vähän alle 800 eur. Koneessa lisähuuhtelutoiminto, eli voi huuhdella pyykkiä niin paljon kuin haluaa. Voi myös lisätä tämän toiminnon normaaliin pesuainevaiheeseen. 

Itse käytän paljon tätä lisähuuhtelua, koska haluan, että pyykki huuhtoutuu pesuaineista kokonaan. Itsellä atooppinen tausta. 

Kaikissa pesukoneissa on lisähuuhteluominaisuus. Veden käytöstä oli kuitenkin alunperin kai kyse?

Vierailija
49/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tossa meidän n 500€ Electroluxissakin valinnainen lisähuuhtelu.  Ja n 6v vanha vekotin. Eikö se oo aika peruslisätoiminto? Vai mikä on PALJON vettä? 

Vai onko tässä joku Vesi Plus ohjelma joka pestessäkin lotraa lisää vettä? 

No. Miele on tunnettu merkki ja moni sitä arvostaa. Ota sellainen kuluttajamalli. 

Vierailija
50/50 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin sivumennen sanoen, olen mun jollain aatamin aikuisella electroluxilla pessyt pyykkiä niin, että ihan vaan kaadan pesuainelokerosta lisää vettä pesuun ja lopuksi laitan ihan omin pikku kätösin vielä ylimääräisen huuhtelun.

Varmaan onnistuu melkein kaikissa edestä täytettävissä koneissa